Priser på JmLab / Focal

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Hvor kan jeg finne priser på JmLab / Focal høyttalere?

Hifi Huset har ikke akkurat verdens mest informative nettside..
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hvor kan jeg finne priser på JmLab / Focal høyttalere?

Hifi Huset har ikke akkurat verdens mest informative nettside..
Hei!
Jeg kan hjelpe til på de (litt) dyrere modellene.

1007 be ca.27k
1027 be ca.47k
Alto utobia be ca.130.K
Diva utopia be ca.90k
Micro utopia be ca.42k
Den helt nye 1037be, vet jeg ikke helt, men tror det er snakk om litt over 70k

Andre vet jeg ikke prisene på.
Mvh.KW
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.093
Torget vurderinger
1
Hehe -du er ikke den første til å synes det. André har en nærmest "fransk" stil over det hele der du må "forhandle" med ham og så finner dere en pris. Morsomt og ofte informativt, for ikke å snakke om alternativer som ofte stilles opp.
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Takk skal dere ha!

Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. ::)
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.093
Torget vurderinger
1
Takk skal dere ha!

Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. ::)
Hvor bor du da?
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.293
Antall liker
953
Takk skal dere ha!

Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. ::)

Kvitteres!
mvh.
 
C

Cyber

Gjest
Det er helt rett, er ikke god å få tak i, men får man først det så får man ofte mer for pengene enn man hadde trodd ;)

Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke med jeg kan virkelig anbefale deg 1007 stativeren. Highend-lyd til rimelig penge med bass og evne til å spille skikkelig høyt uten forvrengning bare de får ok forsterker. Berylliumdiskanten er bare herlig.

Kjøp en sub og legg til under 35-40 hz så har du killer-lyd...
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Ha litt tolmodighet når du ringer AlexanderK, bor lengre nord enn deg, ca 8mil og de kommer sent, men til den prisen du ofte får så er det verdt og vente. For er det enting Andre' kan så er det å gi fine priser.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Andrè mangler en ting, og det er å gjøre det han lover når han sier "jeg ringer deg tilbake" ;) Men mannen gir ekstremt gode priser og gir service, han har f.eks vært her oppe og montert og justert 4 ganger (med overnatting). Men nå har jeg ikke hjemmekino, men stereo, og har gått over til andre merker som for meg lyder bedre :)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Takk skal dere ha!

Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. ::)
Hei!
Jeg kjenner André godt og er stadig innom (kjører faktisk forbi hver dag (nesten), og en skal ikke være lenge inne i den butikken før en skjønner at der har de mye å gjøre.
Telefonen ringer i et sett og mye tid går med til å svare så godt det lar seg gjøre.
Så kommer det stadig kunder innom (tirsdag til fredag), så der er det fullt kjør hele tiden.
Skjønner da at det noen ganger kan være vanskelig å nå frem for de som bor langt unna.
For de som kan ta seg en tur, så vil en kunne oppleve et eldorado av brukt utstyr, i et kanskje noe overfyllte lokaler.
Bruk litt tid for her kan de fleste finne det meste, dersom brukt er det man er på jakt etter.

;D Man trenger ikke penger i handa hverken for å få snakke med André eller titte rundt etter mulige bruktting, og det er det myyye av.
Tipper også at bruktsiden neppe er oppdatert for ofte (vet ikke)

Mvh.KW
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Andrè mangler en ting, og det er å gjøre det han lover når han sier "jeg ringer deg tilbake"  ;) Men mannen gir ekstremt gode priser og gir service, han har f.eks vært her oppe og montert og justert 4 ganger (med overnatting). Men nå har jeg ikke hjemmekino, men stereo, og har gått over til andre merker som for meg lyder bedre :)
Det er sikkert, han lover å ringe, men sjelden det skjer gitt. Tror det er ganske så travelt hos den karn til tider ja.
 

limvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.07.2006
Innlegg
831
Antall liker
20
Torget vurderinger
3
Takk skal dere ha!

Jeg har hørt at man nesten må møte opp i butikken med penga i hånda for å få kontakt med han derre André-mannen.. Litt vanskelig når man bor litt for langt nord for tida.. ::)
Dette stemmer nok ikke!!! Var innom der på fredagen, fikk demonstrert 1037 uten at jeg ba om det engang, men jeg hadde selvfølgelig ikke noe imot det ;D Fikk dessuten lånt med meg masse utstyr hjem (flaks jeg hadde med stasjonsvognen), for han skulle jo på ferie i to uker og da var jo ikke noe vits å ha en masse utstyr bare stående der. Dette er Andre i et nøtteskall ::)

Andre er vanskelig å nå på telefon, han prioriterer klart folk som er i butikken, men det skulle jo bare mangle. Ville nok kanskje være lurt for han å hatt en avsatt telefontid.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.093
Torget vurderinger
1
Ja det sier seg selv at han skal prioritere dem i butikken.

-og du må ikke ha "penger i handa" for å få en demo.
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.774
Antall liker
510
Sted
Stockholm
Har utrolig god erfaring med Hifi Huset, gode priser, låner villig ut - får nesten inntrykk av at han vil du skal prøve hjemme først, for å være sikker på at du blir fornøyd! At han er vanskelig å nå på tlf er ikke det minste rart, det er jo bare han og kona som jobber der nå.. All honør til André fra meg ihvertfall! :)
 
C

Cyber

Gjest
Greit nok, men kundene skal jo ikke lide av at han har få ansatte? Men er jo klar over at flere ansatte betyr mindre avslag osv...
 
Topp Bunn