ProAc´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt mine D30R i 1,5år så vil si jeg er rimelig fornøyd :)

    Spiller i en stue på 42m2 så kunne nok klart og utnytte en D48R. I et rom på 20m2 er D30R perfekt og vil ikke ha problem med og fylle rommet med godlyd. Styrken til ProAc er den fine balansen med fravær av imponator effekter, slik at musikken kommer til sin rett :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt D30R i 1,5år nå og hadde egentlig bestemt meg for ikke og gå videre.
    Nå begynner allikevel lysten på D48R og bli stor....
    Noen som har fått sine D48R, og kanskje også hørt D30R som har lyst og si at det ikke er noe og hente på og bytte til D48R ;)
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    813
    Antall liker
    361
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    Bare hørt D48R hos lyric, og låt finfint. Ente dog opp med PMC Fact12. Hvis du skal dra innom Tor å høre på de, så ta deg en tur til NAT også å hør på PMC. Fikk tak i demo Fact12, hvis ikke hadde d nok blitt D48R (tror jeg, twenty-serien spiller også veldig bra). Mener de nye elementene i D48R spiller bedre enn de aom står i D30R, en oppgradert D30R med samme element hadde vært moro å hørt, da D48R er litt for stor synes jeg.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.366
    Antall liker
    35.662
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Har hatt mine D30R i 1,5år så vil si jeg er rimelig fornøyd :)

    Spiller i en stue på 42m2 så kunne nok klart og utnytte en D48R. I et rom på 20m2 er D30R perfekt og vil ikke ha problem med og fylle rommet med godlyd. Styrken til ProAc er den fine balansen med fravær av imponator effekter, slik at musikken kommer til sin rett :)
    D30R må da klare 42m2 E.I.A.....da mine Guarneri Memento fint klarer 35m2....:cool::cool:
    Ha en flott sommer forresten;);)

    gismo
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.366
    Antall liker
    35.662
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Bare hørt D48R hos lyric, og låt finfint. Ente dog opp med PMC Fact12. Hvis du skal dra innom Tor å høre på de, så ta deg en tur til NAT også å hør på PMC. Fikk tak i demo Fact12, hvis ikke hadde d nok blitt D48R (tror jeg, twenty-serien spiller også veldig bra). Mener de nye elementene i D48R spiller bedre enn de aom står i D30R, en oppgradert D30R med samme element hadde vært moro å hørt, da D48R er litt for stor synes jeg.
    Flotte talere du har fått deg Sober, gratulerer;)
    PMC Fact12 er nydelige!

    gismo

    Beklager litt OT i tråden:cool:
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.907
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Har hatt mine D30R i 1,5år så vil si jeg er rimelig fornøyd :)

    Spiller i en stue på 42m2 så kunne nok klart og utnytte en D48R. I et rom på 20m2 er D30R perfekt og vil ikke ha problem med og fylle rommet med godlyd. Styrken til ProAc er den fine balansen med fravær av imponator effekter, slik at musikken kommer til sin rett :)
    D30R må da klare 42m2 E.I.A.....da mine Guarneri Memento fint klarer 35m2....:cool::cool:
    Ha en flott sommer forresten;);)

    gismo
    D30R har neppe noen som helst problemer i et rom på litt over 40 kvm. Mine D25 fylte i hvert fall en stue på 45 kvm helt problemfritt. Nå går vel E.I.A's "bekymring" mer i retning av om D48R er noe han burde satse på. Rent lydmessig er jeg ikke i tvil - men det spørs hva lommeboken til E.I.A. sier.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    D30R er nydelige både lydmessig og størrelsesmessig, liker også få elementer da jeg innbiller meg at det er lettere og få til og spille samstemt.

    Sober@ Veldig fine høyttalere PMC, og de skal passe godt med Bryston, men jeg kommer til og holde meg til ProAc. Har prøvd så mye høyttalere oppigjennom og går alltid tilbake til ProAc så det er nok det safeste.

    Gismo@ Har satt ProAc Tablette opp i stua igjen, så sjønner godt at det går an og leve med så små høyttalere ;)
    God sommer til deg også :cool:

    Ulf@ Bedre lyd.....lommebok....hm, nå gjør du det vanskelig for meg ;)
     

    TrondW

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2012
    Innlegg
    543
    Antall liker
    162
    Sted
    Bergenser i Ålesund
    Ved siste besøk hos Tor startet vi med D30 og gikk over på D48, selvsagt med samme forsterkere. En runde på hver med Bryston Pre+eff, en runde med Jeff Rowland pre+eff. Beklager EIA, til og med fruen mente D48 var helt overlegen. Og D30 er svært langt unna en dårlig høyttaler.
    Liten tvil om at D48 hadde stått i min stue også, om jeg selv kunne bestemme all plassbruk og design. :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Ved siste besøk hos Tor startet vi med D30 og gikk over på D48, selvsagt med samme forsterkere. En runde på hver med Bryston Pre+eff, en runde med Jeff Rowland pre+eff. Beklager EIA, til og med fruen mente D48 var helt overlegen. Og D30 er svært langt unna en dårlig høyttaler.
    Liten tvil om at D48 hadde stått i min stue også, om jeg selv kunne bestemme all plassbruk og design. :)
    Bare de er sorte, er det greit for fruen.
    Ikke noe og dvele med, har bestilt D48R for levering i slutten av august.
    D30R solgt, så nå overtar Tablettene som musikk formidlere i stua.

    Likte den siste kommentaren om D48R på ProAc sin hjemmeside, det viser at de har stor tro på eget produkt :)

    This is one of the best designs from ProAc and should please all audio files regardless of their taste in music
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.491
    Antall liker
    3.943
    Torget vurderinger
    4
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.825
    Antall liker
    428
    Torget vurderinger
    3
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
    Mener du at D48R er en bedre høyttaler enn K6?
    Hva er prisen på de to nå hos Tor?
     

    rolf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2003
    Innlegg
    296
    Antall liker
    155
    Sted
    Sogn & Fjordane
    Har hatt mine D30R i 1,5år så vil si jeg er rimelig fornøyd :)

    Spiller i en stue på 42m2 så kunne nok klart og utnytte en D48R. I et rom på 20m2 er D30R perfekt og vil ikke ha problem med og fylle rommet med godlyd. Styrken til ProAc er den fine balansen med fravær av imponator effekter, slik at musikken kommer til sin rett :)
    D30R må da klare 42m2 E.I.A.....da mine Guarneri Memento fint klarer 35m2....:cool::cool:
    Ha en flott sommer forresten;);)

    gismo
    Kjør på med store ht til større rom !som regel tenker nok de fleste , forståelig nok , mer på det visuelle utrykket enn musikkgjengivelsen i rommet. Den gang jeg hadde SF Memento synes jeg at de spillte godt i mitt rom på 27 kvm , men større rom på SFM...nei ������

    mvh
    r
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.491
    Antall liker
    3.943
    Torget vurderinger
    4
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
    Mener du at D48R er en bedre høyttaler enn K6?
    Hva er prisen på de to nå hos Tor?
    Jeg vil tro at D48R er mer for pengene enn K6 for å si det slik. Men jeg tror K6 er bedre men har ikke hørt dem side om side så det er jo umulig å si.
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    781
    Sted
    Nesodden
    [.....]

    Likte den siste kommentaren om D48R på ProAc sin hjemmeside, det viser at de har stor tro på eget produkt :)

    This is one of the best designs from ProAc and should please all audio files regardless of their taste in music
    Det der var jo en veldig morsom skriveleif. Skulle nesten tro de hadde gjort det med vilje ... :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
    Mener du at D48R er en bedre høyttaler enn K6?
    Hva er prisen på de to nå hos Tor?
    Jeg vil tro at D48R er mer for pengene enn K6 for å si det slik. Men jeg tror K6 er bedre men har ikke hørt dem side om side så det er jo umulig å si.
    K6 og K8 er jo toppmodellene til ProAc og representerer det ypperste av hva ProAc er i stand til og lage.
    Håper D48R klarer og nærme seg K6 i lydkvalitet, og at den kanskje er litt mindre avslørende på dårlige opptak.
    Bryston har jo både fyldigere lyd og saftigere bass enn Devialet som jeg brukte på K6, så det er nok en bedre match på ProAc :cool:
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Slik ble det nå, og den neste mnd.
    Fruen syntes de var altfor små 8)

    Vis vedlegget 330169 Vis vedlegget 330170 Vis vedlegget 330171 Vis vedlegget 330172

    Ble flott dette E.I.A.������

    gismo
    Takk for det Gismo.
    Ja det er så koselig med slike nusselige høyttalere ;);)

    Jeg er imponert over hvor mye godlyd det går ann og få ut av slike små tasser, og det mener jeg helt seriøst!
    De klarer det meste når det gjelder og spille musikk, utenom og få buksebena til og blafre som jo betyr endel for noen ;)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.366
    Antall liker
    35.662
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Slik ble det nå, og den neste mnd.
    Fruen syntes de var altfor små 8)

    Vis vedlegget 330169 Vis vedlegget 330170 Vis vedlegget 330171 Vis vedlegget 330172

    Ble flott dette E.I.A.������

    gismo
    Takk for det Gismo.
    Ja det er så koselig med slike nusselige høyttalere ;);)

    Jeg er imponert over hvor mye godlyd det går ann og få ut av slike små tasser, og det mener jeg helt seriøst!
    De klarer det meste når det gjelder og spille musikk, utenom og få buksebena til og blafre som jo betyr endel for noen ;)
    Helt enig E.I.A. Musikk kan også nytes, ikke bare føles eller imponere med dB og risting:cool::cool:;)

    gismo
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.825
    Antall liker
    428
    Torget vurderinger
    3
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
    Mener du at D48R er en bedre høyttaler enn K6?
    Hva er prisen på de to nå hos Tor?
    Jeg vil tro at D48R er mer for pengene enn K6 for å si det slik. Men jeg tror K6 er bedre men har ikke hørt dem side om side så det er jo umulig å si.
    Det skulle vært interessant å sammenlignet dem. Får sjekke om Tor har begge modeller i Torggata og om det er mulig å høre på dem på samme anlegg.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Ikke noe nøling av EIA nei! :) Du blir helt sikkert fornøyd. Jeg er selv meget fornøyd med mine K6 men D48R hadde sikkert passet meg og rommet enda bedre men det toget er gått. Nå blir det K6 i mange år fremover her.
    Mener du at D48R er en bedre høyttaler enn K6?
    Hva er prisen på de to nå hos Tor?

    Jeg vil tro at D48R er mer for pengene enn K6 for å si det slik. Men jeg tror K6 er bedre men har ikke hørt dem side om side så det er jo umulig å si.
    Det skulle vært interessant å sammenlignet dem. Får sjekke om Tor har begge modeller i Torggata og om det er mulig å høre på dem på samme anlegg.
    Hørtes spennende ut FZ :)
    Ta med kamera ;)
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.825
    Antall liker
    428
    Torget vurderinger
    3
    Det blir vel i tilfelle iPhonen. Får høre om han har noen K6 inne først. D48R er vel på plass. Har ikke hørt dem enda så bare det kan jo være interessant.
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    889
    Er det D48 modellen med bånd diskant som blir sett på som bedre enn dome diskant modellen? Lurer.litt på hvordan D48 står seg mot f.eks PMC Twenty 26? To svært forskjellige høyttalere eller?
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.937
    Antall liker
    4.492
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    alt for mye vakkert der ute E.I.A. ;) off ikke frist meg ;) må si det frister med enten noe proAC eller Sonus faber nå snart er blitt litt lei av å jage og jakte for en stund ;) :confused:
     

    Amademus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2008
    Innlegg
    504
    Antall liker
    116
    Torget vurderinger
    1
    Hei.

    Noen som har hørt både Piega coax 30.2 og Proac D48R og kan skildre litt hvordan de låter i forhold til hverandre?

    Mvh

    Amademus
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Hei.

    Noen som har hørt både Piega coax 30.2 og Proac D48R og kan skildre litt hvordan de låter i forhold til hverandre?

    Mvh

    Amademus
    Hei Amadeus.

    Jeg hadde Piega Coax 30.2 i litt over to år, fantastisk gode høyttalere og veldig stue vennlige.
    Hadde samtidig ProAc D30R også en veldig god høyttaler til ca halve prisen av Piegaene.
    Har solgt begge og bestillt D48R, det sier vell litt om hva jeg tror gir mest godlyd for pengene her hjemme:)

    Piega Coax 30.2 spiller oppløst og korrekt, jeg legger vekt på korrekt for det er ikke mye ulyder som kommer ut av dem.
    Du trenger aldri og bekymre deg for at noe skal ødelegge musikk opplevelsen, tror du skal koble på ganske dårlig utstyr for og få disse til og låte dårlig.
    De har også et flott rom, nesten som en god stativ høyttaler bare med bass, ikke øredøvende trykk i brystkassa bass, men stram og kontrollert.
    Det jeg kan komme på av negative ting er at de av og til virket en tanke høflige i sin korrekte fremføring og at jeg kunne ønske meg mer bass, som du sikkert får i de større modellene.

    ProAc D48R har jeg ikke hørt enda, og regner med disse er flere hakk opp i forhold til D30R.
    D30R i samme rom med samme utstyr som på Piega, har det som kjennetegner alle ProAc jeg har hatt, og kanskje enda mer i de nye modellene, nerve.
    De spiller med en sånn nerve at musikken sjeldent blir kjedelig. Ikke alltid det er helt korrekt, men det er alltid gøy.
    Bassen i D30R er litt mer fremtredende og går dypere, og hele lyden er jevnt over litt fyldigere enn på Piega.
    Jeg liker nok nærheten og nerven i ProAc, det var nok det som bikket meg videre til D48R.


    Coax 30.2 trives nok best i små til middelstore rom, ProAc trives best med mye luft rundt seg og større rom.

    Jeg likte begge disse høyttalerne veldig bra, og byttet litt frem og tilbake i 1,5år før jeg til slutt solgte begge og satset på D48R som jeg får i slutten av august.

    Men ta mine meninger for det de er, og prøv for all del og få lyttet til begge selv før evntl kjøp :)
     

    Amademus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2008
    Innlegg
    504
    Antall liker
    116
    Torget vurderinger
    1
    Hei.

    Noen som har hørt både Piega coax 30.2 og Proac D48R og kan skildre litt hvordan de låter i forhold til hverandre?

    Mvh

    Amademus
    Hei Amadeus.

    Jeg hadde Piega Coax 30.2 i litt over to år, fantastisk gode høyttalere og veldig stue vennlige.
    Hadde samtidig ProAc D30R også en veldig god høyttaler til ca halve prisen av Piegaene.
    Har solgt begge og bestillt D48R, det sier vell litt om hva jeg tror gir mest godlyd for pengene her hjemme:)

    Piega Coax 30.2 spiller oppløst og korrekt, jeg legger vekt på korrekt for det er ikke mye ulyder som kommer ut av dem.
    Du trenger aldri og bekymre deg for at noe skal ødelegge musikk opplevelsen, tror du skal koble på ganske dårlig utstyr for og få disse til og låte dårlig.
    De har også et flott rom, nesten som en god stativ høyttaler bare med bass, ikke øredøvende trykk i brystkassa bass, men stram og kontrollert.
    Det jeg kan komme på av negative ting er at de av og til virket en tanke høflige i sin korrekte fremføring og at jeg kunne ønske meg mer bass, som du sikkert får i de større modellene.

    ProAc D48R har jeg ikke hørt enda, og regner med disse er flere hakk opp i forhold til D30R.
    D30R i samme rom med samme utstyr som på Piega, har det som kjennetegner alle ProAc jeg har hatt, og kanskje enda mer i de nye modellene, nerve.
    De spiller med en sånn nerve at musikken sjeldent blir kjedelig. Ikke alltid det er helt korrekt, men det er alltid gøy.
    Bassen i D30R er litt mer fremtredende og går dypere, og hele lyden er jevnt over litt fyldigere enn på Piega.
    Jeg liker nok nærheten og nerven i ProAc, det var nok det som bikket meg videre til D48R.


    Coax 30.2 trives nok best i små til middelstore rom, ProAc trives best med mye luft rundt seg og større rom.

    Jeg likte begge disse høyttalerne veldig bra, og byttet litt frem og tilbake i 1,5år før jeg til slutt solgte begge og satset på D48R som jeg får i slutten av august.

    Men ta mine meninger for det de er, og prøv for all del og få lyttet til begge selv før evntl kjøp :)

    Hei E.I.A.

    Tusen takk for veldig god tilbakemelding:) Da skal jeg tygge litt på det så ser vi om det blir 30.2 eller D48R;-)

    Mvh

    Amademus.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Magi ikke mindre :cool:

    Den engelske har et ordtak «Hvis det ikke er ødelagt, ikke reparer det». Vi er ofte i slike saker har en tendens til å snakke om å finne opp hjulet. Men det virker for meg, at slike oppfinnere vi skylder det faktum at våre biler og sykler er forskjellig fra sine kolleger i forrige århundre. ProAc D48R - ikke bare en vellykket videreføring av den legendariske serien. De absorbert de beste funksjonene fra de oppkjøpte nye dimensjoner, og dette oppkjøpet er ikke alltid lett å sette ord på, men du kan føle det. Det ikke måle mikrofonen og satt i tørre kolonner med tall. Det skiller håndverket av en ekte talent, og talent kommer nær grensen til esoteriske tradisjon. Det var der, på grensen mellom virkelighet og magi, er det fornuftig å se etter den ideelle. Søk etter ekte kunst. Og denne grensen kan være veldig nære. Bare noen få meter fra den nye D48R.


     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.366
    Antall liker
    35.662
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Magi ikke mindre :cool:

    Den engelske har et ordtak «Hvis det ikke er ødelagt, ikke reparer det». Vi er ofte i slike saker har en tendens til å snakke om å finne opp hjulet. Men det virker for meg, at slike oppfinnere vi skylder det faktum at våre biler og sykler er forskjellig fra sine kolleger i forrige århundre. ProAc D48R - ikke bare en vellykket videreføring av den legendariske serien. De absorbert de beste funksjonene fra de oppkjøpte nye dimensjoner, og dette oppkjøpet er ikke alltid lett å sette ord på, men du kan føle det. Det ikke måle mikrofonen og satt i tørre kolonner med tall. Det skiller håndverket av en ekte talent, og talent kommer nær grensen til esoteriske tradisjon. Det var der, på grensen mellom virkelighet og magi, er det fornuftig å se etter den ideelle. Søk etter ekte kunst. Og denne grensen kan være veldig nære. Bare noen få meter fra den nye D48R.


    Hehe....tidlig morgen poesi E.I.A.....;)
    Flotte ord og en spennende men stor taler:cool::)

    gismo
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Må alltid ha meg en runde på HS før jeg går på jobb :)
    Er spent på mye med denne høyttaleren, nye element og størrelsen.
    Blir nok en voldsom overgang nå når ørene begynner og venne seg til de små vitamin pillene(Tablette) ;)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.366
    Antall liker
    35.662
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Må alltid ha meg en runde på HS før jeg går på jobb :)
    Er spent på mye med denne høyttaleren, nye element og størrelsen.
    Blir nok en voldsom overgang nå når ørene begynner og venne seg til de små vitamin pillene(Tablette) ;)
    Ja de "pillene" der har jeg hørt, gode små og som overrasker stort;);)
    Det nye du har på gang er stort og spennede vil jeg tro:rolleyes:
    Er de større enn D38 `ene som Sundkoien har?

    gismo
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    Må alltid ha meg en runde på HS før jeg går på jobb :)
    Er spent på mye med denne høyttaleren, nye element og størrelsen.
    Blir nok en voldsom overgang nå når ørene begynner og venne seg til de små vitamin pillene(Tablette) ;)
    Ja de "pillene" der har jeg hørt, gode små og som overrasker stort;);)
    Det nye du har på gang er stort og spennede vil jeg tro:rolleyes:
    Er de større enn D38 `ene som Sundkoien har?

    gismo
    Samme høyde, litt smalere.
    Dine er jo noen cm høyere ;)
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.907
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Adam var ikke lenge i paradis. Suben i TVstuen tok kvelden her forleden, og da var det å rykke tilbake til start. ProAc D1 byttet igjen plass med 1SC. D1 klarer seg merkbart bedre uten sub enn 1SC, som nå står på arbeidsrommet igjen, i samspill med sin gamle kompis ER-1 suben - mens D1 jobber helt alene i TVstuen. Men D1 slår jo ganske godt fra seg, da - også uten hjelp av sub.

    Ny sub er planlagt levert på mandag - en REL S3 - og når den er på plass i TVstuen, blir det nye runder med å finne ut av hva som låter best. En slitsom hobby, dette.....
     
    Sist redigert:

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.379
    Antall liker
    3.551
    Torget vurderinger
    49
    He, he, om ikke slitsomt iallfall tidkrevende:)
    Hvordan kobler du den til resten av anlegget?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn