Og mer:
Vedlegg
-
367.4 KB Visninger: 79
|
Nok til at det tøt ut i alle kanter... Men dette lar seg fikse, og er ikke verdens største problem. Bare litt synd...Torsen skrev:Hmmm, merkelig at de går opp i liminga. sikker på at du brukte nok lim?
Vask munnen med såpe gutt! ;DPengvim skrev:Ser pent ut det her. Skulle vel vært litt mer analogt enn aktiv deling da men.. ;D
Er de plankebitene inne i der avstivere?pks skrev:Siste for dagen:
Tja, du kan kalle det for det. Det er ikke mye, for je fant ingen lett måte å gjøra det på, men det hjelper litt..Torsen skrev:Er de plankebitene inne i der avstivere?pks skrev:Siste for dagen:
Når jeg får heltrefrontene, skal elementene felles inn, ja.. Men det blir bare gjort på mellomtone od diskant foreløpig.Aalstad skrev:Ser veldig bra ut - spennende saker detta gitt!
Skal du forsenke elementene i frontplata? Det ser jo unektlig mye bedre ut, pluss at lyden vandrer bedre utover baffelen. Du slipper at kanten rundt elementet blir liggende sirkulært rundt membranen, og forstyrre elementet med diffrakson som blir lik fra alle kanter (hey!! - har visst lært noe av å plundre med dette ;D)
Bare øs på med bilder! - Og jeg må nok melde meg inn i gi-den-mannem-et-kamera-klubben
Mvh Andreas
pks skrev:Tja, du kan kalle det for det. Det er ikke mye, for je fant ingen lett måte å gjøra det på, men det hjelper litt..Torsen skrev:Er de plankebitene inne i der avstivere?pks skrev:Siste for dagen:Aalstad skrev:Hvis du hadde lagt de flatt oppe på toppen av kassa, for så og markere de med en penn fra undersiden og kappet de til, så ville de passet helt perfekt horisontalt etterpå. Tror det er bedre. Nå vil du nok få refleksjon i avstiverene når de står verikalt...
Tja, det kommer til å bli fyllt opp med demping i hele kassa, så bekymrer meg ikke. Håper det blir bra uansettTorsen skrev:Hvis du hadde lagt de flatt oppe på toppen av kassa, for så og markere de med en penn fra undersiden og kappet de til, så ville de passet helt perfekt horisontalt etterpå. Tror det er bedre. Nå vil du nok få refleksjon i avstiverene når de står verikalt...
;Dpks skrev:diffusfeltslytting
Det er den glatteste sida fram.. Men jeg må pusse med litt fint papir je å.. Ble litt møkk mens je arba. Spesielt neders ve diskanten :/Knutanimal skrev:Dette ser jo bra ut, men det ser ut som om du har brukt den upussa sida frem?
Andreas