A
audiosan
Gjest
he he. må si det har gått forter enn forventa ja. så e vel et under om det virke ;D he he.
ja det følge medwhistler skrev:audiosan,
Følger det med noen form for magnetisk pod eller "clamp" sammen med transporten?
den e æ å spent på koss bli ;D det e vel den mest vanskelige biten i prosjektetSlarssen skrev:Artig prosjekt å følge med på. Er spent på det ferdige resultatet, og da spesielt cd-skuffa, eller toplokket. Ser bra ut så langt! ;D
- SL
om du ska ha digital INNGANG så må du bruk en Dac som har både I2S og S/P-dif inngang daArtDeco skrev:Imponerende tiltak. Har lenge tenkt at jeg skulle gjøre noe tilsvarende selv, ønsker meg en cd spiller med ekstra digitale innganger, rørforsterkning m.m. Kanskje du legger ut skjematisk løsning etterhvert? + materialister osv. Gleder meg til flere bilder
AD
Undrenes tid er neppe forbi, ofte opplever jeg at det er de minste det henger på, spinner driverket opp?audiosan skrev:he he. må si det har gått forter enn forventa ja. så e vel et under om det virke ;D he he.
ingen som har nå ide?audiosan skrev:tja. no gikk no itj oppstarten akkurat som planlagt da men. rettere sagt. den vil itj start opp :'(
spenningan fra PSU e som dem ska. displayet blinke te som det ska når en sett strøm på den.
men det skjer ingenting når en prøve å slå den på.
det e spenning helt frem te kontrolkortet og front panel. ingen kontakt problema rundt power knappen.
ka i hell... kunn æ ha oversett?
alt e lodda å kobla korrekt skull æ tru. den virka jo frem te æ montert kjøle plata.Andreas skrev:Litt vanskelig å hjelpe uten skjemaer og nøyaktige bekrivelser av hva som skjer. Ikke at jeg har så voldsom peiling heller. Min erfaring med DIY-prosjekter er akkurat det du beskriver. Man lodder sammen etter beste evne, fyrer opp og så skjer det enten krasj eller ingenting. Som oftest har man gjort en liten fillefeil slik du også beskriver, og det gjelder å fem-tippelsjekke allt av koblinger og monteringer. Ta deg fanden på at du ikke har gjort alt riktig, uansett hvor no-brainer oppgavene har vært.
Du kommer nok i mål skal du se.
ja huska isoleringa nei det ble itj hersa med akkurat ;D den glei utrulig fint på plass egentlig.Delle skrev:Skal det være isolering mellom regulatorIC og ribba; og haar du evt. det?
Sjekk for kontaktfeil på det kortet regulatoren sitter, det ble vel "hersa" litt med under montering av ribba..
Lykke til.
Mvh
ja den e der e godt lest laban ;D he he. men e nok itj nå av det der hellerlaban skrev:Huff da audiosan dette er den hjelpen jeg kunne finne hos Dantimax ikke mye.
Ja, hullene i fronten matcher ikke panelet ditt. De er tilpasset panelet til Ian Laboratory. Det er ikke mulig å få kjøpt frontplaten uten hull. Det forsøkte jeg.audiosan skrev:nice det der så ut som nå æ kunna funne på å kjøpt leveres vel med ferdig borra hull i fronten?
som sikkert ikke matche frontpanelet mitt.
Tror ikke det ligger på hjemmesiden, men han svarte rask på mail.audiosan skrev:det lar sæ gjør å ha knappan te frontpanelet frittstående i værste fall da men.
kunn itj finn det kittet på sia hannes. e det itj lagt ut enda eller?