Diverse Provoserende syklist i Oslo

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.094
Torget vurderinger
0
Gad vite hva en slik chilli Schnapps inneholder:confused:.

mvh
"EGOSENTRISK-MINDREVERDIGHETSKOMPLEKS-ALLE ER DRITTSEKKER INNTIL DET MOTSATTE ER BEVIST-ELIXIR" er det han drikker.
Seriøst, denne fyren må være ensom og har sikkert psykiske problemer.
Stakkars mann, smil til verden og verden ler av deg.:p
(finn deg en dame, syklist)

Nei fan!! Stakkars kvinnfolk sier jeg bare!!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Tror det er flere på kirkegården

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.628
Torget vurderinger
49
6-7 var nok litt å overdrive. Men jeg er sikker på at du skjønte poenget.
Det du egentlig sier er at du har problemer med at syklister trener i grupper, ikke sant?
Ikke direkte.. Det som plager meg er at jeg altfor ofte møter på store grupper som ikke en gang gidder å se seg bakover eller tar seg bryet med å legge seg litt lenger til siden så det blir tryggere å kjøre forbi. Jeg bor på landet og det er stort sett veldig svingete veier her. Det skal sies at det er noen som er flinke å legger seg inn og vinker meg forbi, men det er sjeldent.
Traff på en slik gruppe i fjor sommer.
Etter og ha ligget bak dem en stund ble det ledig, da jeg passerte dem ga jeg dem to korte tut som takk for samarbeidet.
Samtlige 10-12 syklister viste enten fingen eller knytteneven til meg, fikk meg en god latter, makan til hissig gjeng skal du lete lenge etter.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Er det rart de er hissige? Sitter der og sliter og sniffer svett mannerumpe i timesvis iført superheltkostymer.

Z

Zomby_Woof

Gjest
6-7 var nok litt å overdrive. Men jeg er sikker på at du skjønte poenget.
Det du egentlig sier er at du har problemer med at syklister trener i grupper, ikke sant?
Ikke direkte.. Det som plager meg er at jeg altfor ofte møter på store grupper som ikke en gang gidder å se seg bakover eller tar seg bryet med å legge seg litt lenger til siden så det blir tryggere å kjøre forbi. Jeg bor på landet og det er stort sett veldig svingete veier her. Det skal sies at det er noen som er flinke å legger seg inn og vinker meg forbi, men det er sjeldent.
Traff på en slik gruppe i fjor sommer.
Etter og ha ligget bak dem en stund ble det ledig, da jeg passerte dem ga jeg dem to korte tut som takk for samarbeidet.
Samtlige 10-12 syklister viste enten fingen eller knytteneven til meg, fikk meg en god latter, makan til hissig gjeng skal du lete lenge etter.
De tolket tutinga di inn i en kontekst hvor du dessverre er ganske utypisk. Takk for hjelpa og tut for godt samarbeid er en temmelig kontinental vane.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
I Norge er hornbruk bilistens måte å si "Dra til Helvete" på. Syklistens langfinger betyr "Takk like så, og håper du dævver!". Det er hvert fall slik jeg bruker dem.

Topp Bunn