PS Audio Aspen FR30 får ros i nyeste utgave av hi-fi news!

PS Audio Aspen FR30 får ros i nyeste utgave av hi-fi news!

1653380625190.png

Paul Miller fra hi-fi news skriver:

"The waiting is over, and the aspen FR30 speakers are nothing short of remarkable, setting new standards of focus, openness, weight and control at this price and well above.

The build and finish are as immaculate as the sound, the unusual styling works remarkably well in the room, and the listening experience is a revelation. If you’re in the market for speakers in this sector, listen to them – they’re a bargain."

For å lese hele testen må du ha abonnement eller kjøpe siste utgave av hi-fi news, men ingenting slår vel en skikkelig demo! Kom innom vår forretning i Asker sentrum. Her spiller Aspen FR30 sammen med elektronikk fra BHK serien til PS Audio.
Velkommen!

PSAudio-fr30.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Gullmunn

Medlem
Ble medlem
30.01.2011
Antall liker
15
Torget vurderinger
1
Jeg tar et forbehold fordi jeg ikke har lest testen, men jeg vil tro produktet fortjener rosen. Det gjør det ikke hvis det skamroses.

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Antall liker
2.046
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Jeg tar et forbehold fordi jeg ikke har lest testen, men jeg vil tro produktet fortjener rosen. Det gjør det ikke hvis det skamroses.
Flere som sier de spiller skikkelig bra, har også hørt på oppsettet hos Mala og fikk samme inntrykk.

kleine freiheit

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2018
Antall liker
82
Skamros går vi håpe det ikke er, men Mala er ikke de første som tror det betyr noe annet enn hva ordet egentlig betyr:

Klippet fra nettet:
Betydning og bruk:
Rose overdrevent eller ukritisk ; gi skamros

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Antall liker
2.945
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Hei, takk for tilbakemelding. Da går vi for den trygge varianten med ros :)

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.945
Link til alle artikler
1144
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
"Sound from Norway—Ø Audio's Verdande, Icon 12, and Frigg 02 Loudspeakers"

"Sound from Norway—Ø Audio's Verdande, Icon 12, and Frigg 02 Loudspeakers"

• 0
Ø Audio opplever sterk vekst globalt med nye distributører og bred pressedekning i viktige markeder. I 2025 fortsetter reisen med store messer som AXPONA (USA), Munich High End Show, og mye mer...
Fortsett
Bransjenyheter
Gold Note PH-10 - Editors’ Choice: Best Phonostages Under $2,000

Gold Note PH-10 - Editors’ Choice: Best Phonostages Under $2,000

• 1
https://malaaudio.no/gold-note-ph-10 PH-10 er en prisgunstig RIAA-forsterker som leverer høy ytelse og deler flere avanserte egenskaper med flaggskipmodellen PH-1000. PH-10 gir deg mulighet til...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt år nye varer i vår bruktavdeling!

Nytt år nye varer i vår bruktavdeling!

• 0
Selv om vi elsker ny teknologi og det aller siste innen hi-fi, er det noe helt spesielt med bruktmarkedet hos Mala Audio. Vi har et stort og variert utvalg, hvor du kan finne alt fra nyere...
Fortsett
Bransjenyheter
God nytt år!

God nytt år!

• 0
Takk for et flott 2024 fra oss på Mala! Vi gleder oss til enda mer god lyd og gode opplevelser sammen med dere i 2025. Vi sees! Her er noen flere tilbakeblikk: Norges premiere på Børresen C3...
Fortsett
Bransjenyheter
Børresen C3 er endelig på plass og klar for demonstrasjon!

Børresen C3 er endelig på plass og klar for demonstrasjon!

• 0
Nå kan du høre den nye Børresen C3 i perfekt harmoni med Aavik U-588 hos oss. La deg imponere av enestående detaljnivå, dynamikk og musikalitet. Besøk oss i julen for en lytteseanse du sent vil...
Fortsett
Bransjenyheter
God jul fra alle oss i Mala Audio!

God jul fra alle oss i Mala Audio!

• 2
Kjære kunder og samarbeidspartnere, Når vi nå nærmer oss slutten av året, ønsker vi å takke dere for at dere har vært en del av vår reise i 2024. Dette har vært et begivenhetsrikt år for Mala...
Fortsett
Topp Bunn