PS Audio Aspen FR30 får ros i nyeste utgave av hi-fi news!

PS Audio Aspen FR30 får ros i nyeste utgave av hi-fi news!

1653380625190.png


Paul Miller fra hi-fi news skriver:

"The waiting is over, and the aspen FR30 speakers are nothing short of remarkable, setting new standards of focus, openness, weight and control at this price and well above.

The build and finish are as immaculate as the sound, the unusual styling works remarkably well in the room, and the listening experience is a revelation. If you’re in the market for speakers in this sector, listen to them – they’re a bargain."


For å lese hele testen må du ha abonnement eller kjøpe siste utgave av hi-fi news, men ingenting slår vel en skikkelig demo! Kom innom vår forretning i Asker sentrum. Her spiller Aspen FR30 sammen med elektronikk fra BHK serien til PS Audio.
Velkommen!

PSAudio-fr30.jpg

 
Sist redigert:

Kommentarer

Gullmunn

Medlem
Ble medlem
30.01.2011
Innlegg
30
Antall liker
13
Torget vurderinger
1
Jeg tar et forbehold fordi jeg ikke har lest testen, men jeg vil tro produktet fortjener rosen. Det gjør det ikke hvis det skamroses.
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.805
Antall liker
2.046
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Jeg tar et forbehold fordi jeg ikke har lest testen, men jeg vil tro produktet fortjener rosen. Det gjør det ikke hvis det skamroses.
Flere som sier de spiller skikkelig bra, har også hørt på oppsettet hos Mala og fikk samme inntrykk.
 

kleine freiheit

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2018
Innlegg
111
Antall liker
82
Skamros går vi håpe det ikke er, men Mala er ikke de første som tror det betyr noe annet enn hva ordet egentlig betyr:

Klippet fra nettet:
Betydning og bruk:
Rose overdrevent eller ukritisk ; gi skamros
 

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Innlegg
1.925
Antall liker
2.642
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Hei, takk for tilbakemelding. Da går vi for den trygge varianten med ros :)
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.642
Link til alle artikler
1093
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Se våre messetilbud!

Se våre messetilbud!

  • 0
Våre utvalgte messetilbud finner du her: https://malaaudio.no/kampanje Ta kontakt eller kom innom for ditt unike messetilbud: https://malaaudio.no/Kategori/180/Kontakt-oss Lørdag 14.9. kl 10-18...
Fortsett
Bransjenyheter
Høstmessen nærmer seg - Dette kan du oppleve!

Høstmessen nærmer seg - Dette kan du oppleve!

  • 0
13.-14. september blir det høstmesse i vår forretning i Asker sentrum! Vi får besøk av våre leverandører, presenterer en rekke spennende nyheter og kjører i kjent stil et lukket arrangement på...
Fortsett
Bransjenyheter
Kuzma Safir 9 – Presenteres under Høstmessen denne helgen!

Kuzma Safir 9 – Presenteres under Høstmessen denne helgen!

  • 0
Kuzma Safir 9 er en fantastisk tonearm. Dette er en arm helt oppe blant de aller, aller beste. Hifi+ har den som Editors Choice, Absolute Sound mener den kan være like bra som armer til dobbel...
Fortsett
Bransjenyheter
Aavik U-588 – En ny referanse i klassen!

Aavik U-588 – En ny referanse i klassen!

  • 3
Aavik U-188, U-288 og U-588 er tre helt nye forsterkere fra Audio Group Denmark, med integrert streamer og DAC innebygd. Dette er en totalpakke av en forsterker med en lydkvalitet vi ikke har hørt...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev referansen AW800M fra Electrocompaniet!

Opplev referansen AW800M fra Electrocompaniet!

  • 0
Under høstmessen førstkommende helg har vi gleden av å vise frem og spille på referanse forsterkerne AW800M fra Electrocompaniet! Sammen med EC 4.8 MKII forforsterker og ECM 1 MKII streamer DAC er...
Fortsett
Bransjenyheter
Ø Audio Frigg 02 – Hør prototypen under Høstmessen!

Ø Audio Frigg 02 – Hør prototypen under Høstmessen!

  • 0
Frigg 02 er en helt ny høyttaler fra den norske produsenten Ø Audio. Frigg 02 er en 3-veis høyttaler bygget på spesial designede drivere utviklet i samarbeid med SEAS. Med sitt innovative...
Fortsett
Topp Bunn