Rart dette med placebo begrepet.Er det noe en ikke skjønner teknisk så må erfaringene være placebo.Jeg håper du forstår at det er placebo! Hvis du seriøst tror den siste meteren inn i veggen gir bedre lyd så er det bare trist men er jo derfor slike produsenter lever så lenge folk lar seg lureJeg prøvde å koble til standardkabelen som fulgte med ARC Ref 75 forleden. I forhold til AC12 som jeg vanilgvis bruker på denne forsterkeren var det avgjort en forskjell i favør AC12. Ved lytting til standardlåten 'Keith don't go' ble gitarspillet til Nils Lofgren mer nyansert med AC12 tilkoblet. Ikke sikkert at slike forskjeller betyr så mye for alle, men i mine ører er det slike forskjeller som gjør at jeg blir sittende og lytte litt ekstra utover det jeg ellers ville gjort.Fikk du bedre lyd med bytte av kablerJeg bruker P10 strømrenser samt AC12 strømkabler fra PS Audio i anlegget mitt. Bare positive erfaringer med det. Synes dog at prisene kanskje begynner å bli litt stive. Både strømrenseren og kablene er kjøpt for langt lavere priser enn det som er veiledende i dag. Directstream DAC'en med bridge virker veldig spennende. En komponent som kan fungere som både streamer, DAC og pre er ikke dumt. Spesielt om lydkvaliteten er like bra via bridge som via det matchende drivverket.