PS Audio PPP eller Shunyata Hydra 8?

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
718
Sted
Haslum
Torget vurderinger
4
Takk for en interessant tilbakemeldingen jakr. Kom gjerne med nye rapporter.

Dine Nemo-blokker skal jo yte 600w pr.stk., så dette tyder helt klart på at PPP kan drive det meste. Hvis den skulle slite med å levere watt, så trekker den strøm direkte fra nettet. Man skal således være sikret strøm nok til forsterkeren og resten av komponentene.
 

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.700
Antall liker
142
Sted
Bergen
Hei

Ja, det er helt riktig. Ingen tap av dynamikk. Har ikke funnet noe negativt med PPP. Har har hatt mange passive filtre i hus, men det har alltid vært noe å sette fingeren på med disse. Slik er det ikke med PPP.

Hilsen
Endre
EiK skrev:
Endre Askeland skrev:
Hei, Endre

Bare for å ha det klart; du kjører ditt Edge 300 w effekttrinn via PPP ? Og det uten å oppleve noe annet enn udelte positive ting som f.eks.dynamikktap ??



Mvh
Eivind
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Også svært godt fornøyd med PPP så langt. Har aldri hatt så bra lyd og musikkgjengivelse som nå, uansett når på døgnet osv.

Hører mye mere musikk enn før (ubevisst?) og det er vanskelig å gå og legge seg om kveldene... ;D

Romgjengivelsen ble MYE bedre, dynamikken er bedre, bassen bedre integrert, litt fet bassgjengivelse i bunnen forsvant og ble ryddet opp i. Strammere og BEDRE. Samtidig ble det litt kraftigere gjengivelse av bass. En db eller to i pluss kontra tidligere?

For å ikke snakke om hva PPP gjør med videokilder som er tilkoblet! Bildet flyttes opp en klasse. Støy forsvinner, farger virker mere eksplosive og skarpheten øker fenomenalt.

Glemte jeg å si at jeg er meget godt fornøyd så langt? ;D
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Skal bestille meg en til i løpet av høsten til å drive mediaPCen i kjelleren. Bør forbedre både bilde og lyd derfra mtp. erfaringene oppe fra stua.
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Jeg kommer til å bytte ut min Monster HTS2600 med en Isotek GII solus. Rundt 4000,. er en litt mere sympatisk pris og ifølge Isotek så kan man senere velge å oppdatere til minisub, vision eller sigmas.
Til dere som har Isotek filtere, blir de varme? jeg vurderer nemlig å kjøpe to og stacke de oppå hverandre.
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Da har jeg akkurat satt opp mitt Isotek GII Solus strømfilter, det kan vere forventningene som spiller meg et puss, men jeg synes jammen det er mindre brusing fra høyttalerene og strammere bass.
 

TomTom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.08.2003
Innlegg
215
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Er det noen i området rundt hovedstaden som har det nye PPP filteret og har lyst til å bruke en kveld hos en annen HIFI-interessert? Jeg har i dag Minisub 2 og kunne gjerne tenke meg å teste PS Audio sitt.

Anyone? PM er naturligvis ok.

mvh TomTom
 
Topp Bunn