Bare støpslene er jo10 cm, kabelen er vel heller ikke å bøyelig, bygge på?Pussig, fikk et par eks av denne inn døra for noen dager siden, og er også litt spent på om de får plass…
Vis vedlegget 1064523
/Morten
Men de så flotte ut Så vel noen som var like på Temu her om dagenHmmm, ja - jeg er litt usikker på, hvor gjennomtenkt det kjøpet var...
Men de så flotte ut Så vel noen som var like på Temu her om dagen
Det siste punktet der må ikke undervurderes.Inakustik kablene ser jo ikke så fancy ut, men det er noe skjerming i de, de var rimelige - og ikke minst - det går strøm gjennom de
Ja, absolutt. Er komfortabel med valget, som til slutt sto mellom CA Performance og denne.... ellers fornøyd med spilleren?
mvh
Stort sett samme inntrykk som jeg sitter igjen med fra konserten i Hamar Kulturhus.Lisa Ekdahl's 30 års jubileumsturne i en utsolgt konsert på Sentrum Scene i går:
Vis vedlegget 1066643
Som "vanlig" fant vi ok plass nær miksebordet.
Nedtonet, behagelig og vakkert er vel essensen, men med så enkel backing blir det tidvis litt monotont, da mange av hennes låter er basert på mer eller mindre de samme akkordsekvensene. Lydmessig upåklagelig - og akkurat passe høyt, hvilket kan sees på den lille skjermen i bildet der en målemic var tilkoblet. Så aldri nivåer på den skjermen på over 87db.
Grunnet til at jeg var spent var at jeg har søkt litt rundt for å kanskje kunne finne et støvdeksel som kunne passe til spilleren.Denne er jeg spent på:
Vis vedlegget 1066670
Grunnet til at jeg var spent var at jeg har søkt litt rundt for å kanskje kunne finne et støvdeksel som kunne passe til spilleren.
I og med at den har avrundede hjørner, så eliminerer det mulighetene for å få laget et på mål. Med mindre man ikke er villig til å betale ca 15K for å få laget et støpt.
Jeg hadde funnet 2 stk som i teorien (utfra angitte mål) kanskje kunne passe med litt modifisering. Et av de fikk jeg "los" på da et firma tilfeldigvis hadde et deksel liggende.
Så i pakken var dette støvdekslet:
Dessverre var angitte mål (på spilleren det er til) noe avvikende i forhold til fysiske mål på dekselet, så det passet dårligere enn jeg hadde håpet.
Trøsten er at det ikke kostet mer enn porto.
Ser at målene på Volare er omtrent de samme som for Thorens TD 124 DD. Da vil kanskje TD 124 deksel fra Mr Hood passe. Dette har avrundete hjørner. Jeg har nettopp fått et i hus til min spiller. Har kontrollmålt deksel til BxDxH = 410x340x110mm (utvendig mål). Deksel har åpning i bakkant for tonearm da TD 124 også kan ha større arm enn 9". Er veldig fornøyd med mitt deksel. Søk opp på Ebay med teksten Cover for Thorens TD 124 så finner du Mr Hood. De fikser også alt med fortolling og ferdig betalt mva. Legger ved bilder av mitt lokk.Grunnet til at jeg var spent var at jeg har søkt litt rundt for å kanskje kunne finne et støvdeksel som kunne passe til spilleren.
I og med at den har avrundede hjørner, så eliminerer det mulighetene for å få laget et på mål. Med mindre man ikke er villig til å betale ca 15K for å få laget et støpt.
Jeg hadde funnet 2 stk som i teorien (utfra angitte mål) kanskje kunne passe med litt modifisering. Et av de fikk jeg "los" på da et firma tilfeldigvis hadde et deksel liggende.
Så i pakken var dette støvdekslet:
Vis vedlegget 1067395
Dessverre var angitte mål (på spilleren det er til) noe avvikende i forhold til fysiske mål på dekselet, så det passet dårligere enn jeg hadde håpet.
Trøsten er at det ikke kostet mer enn porto.