Pulpit rockfestival

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Endelig er det igang igjen. Pulpit i Stavanger. Var i går og såg mye bra rock. Likte best Danko Jones, energisk rock. Sahg var som gammelt Black Sabbath. Satyricon- headbanging er ikke min stil. Dumdum er bra men har hørt dem bedre. Danko Var knalltøff på cenen og morsom mellom sangene. I dag er det Seigmen for alle pengene. Liker ikke Paperboys så i dag går jeg sent.
 

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Fredag: Seigmen- Fantastiske Seigmen. Dette var en opplevelse jeg er glad jeg har vært med på. Takk.
Mye bra i dag og ,lite folk tidlig på kvelden , de kom med Seigmen. Hører folk klager på prisene, jeg synes det er billig med 780 for 3 dager med musikk. Hadde lett betalt 1000.Sender mer i morgen . Da er det Morten Abel, Thomas Dybdahl ,Jim Stark, Gleder meg. Da skal jeg ha 5-6 pils og.
 
R

Rojoh

Gjest
Seigmenn var heftig, ja. Øl solgte dem også. Nettopp kommet hjem fra nachspiel v/Cementen. Huttetu for en piping i ørene. Rimelig ute av stand til å kjøre også. Men fyttigrisen så morro. ::) Et eller annet band tok helt av, og surra rundt med instrumenter blandt øldrikkende publikum. Hoho. Takk for meg i denne omgang. ;D

Btw: Brut Boogaloo var også moro.
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
968
Torget vurderinger
7
Skulle gjerne sett morten abel jeg:) Er visst eneste konserten han har gjort på lenge, og det er visst en god stund til neste gang..
 

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
MORTEN ABEL!!!!! Han er fortsatt kongen selv om jeg har sett han bedre. Det begynte bra i dag med Jim Stark. Bra lyd og dyktige folk. Jaga jassis var med. Elvira NIckolaysedn. Kjedelig!!! Thomas Dybdahl. Veldig bra. Kanonbra. Med Morten kom også publikum. Endelig var det masse folk. Og de var med fra første stund. Gleder meg til neste år. Se poden min som spiller luftgitar på Aftenbladet.no. Han er godt opplært. http://web3.aftenbladet.no/bildegallerier/article334811.ece
 
Topp Bunn