Pupper & kalkuner

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.218
Antall liker
7.048
Torget vurderinger
4
Jeg var nesten skeptisk til at det kunne være så ille som anmelderen skrev....men det er det.....

http://www.beautiful.no/cc_records/linni-survivor/vg/

Jeg har i grunn syntes at Lene Alexandras boobs er ganske så fornøyelig OK...hun har faktisk er solid dose selvironi...men i forhold til dette fortjener hun en Grammy !

Linni, - hold deg til hjemmevideo og puppeflashing du !
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Nå tilhører jeg en sær minioritet av menn som synes at falsk brunfarge (spray-brun?) og falske pupper faktisk ikke er pent. Så denne gikk ikke hjem hos meg... Å, var det musikk der også ??? Når stemmeprakten til damen er av en sånn kvalitet at produsentene har en så utpreget trang til å fokusere på pupper og rumpe (hvor var kalkunen ;D, så ikke så mye som høna engang), er det fullendt. Pluss for fin natur og pen filming ja.
 
J

Jurassic

Gjest
Jeg kunne godt tenkt med en "privatkonsert" med Linni ;D
Alt til sitt bruk, er vel ingen ved sine fulle 5 som forventer at dette skal holde et minimum av kvalitet engang.
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
:eek: Fantastisk Parelius.. Hun hadde finere pupper IMO, og hadde sin opprinnelige hudfarge intakt i det minste! Ikke mye Botox å skue heller..Et nytt bekjentskap for min del, men tror jeg lar det bli et flyktig et! Konklusjonen må bli at dyktige syngedamer ikke trenger vifte med puppene for å trekke oppmerksomheten bort fra manglende musikalsk talent :). Eller?
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.159
Antall liker
3.288
Torget vurderinger
2
gut_man skrev:
:eek: Fantastisk Parelius.. Hun hadde finere pupper IMO, og hadde sin opprinnelige hudfarge intakt i det minste! Ikke mye Botox å skue heller..Et nytt bekjentskap for min del, men tror jeg lar det bli et flyktig et! Konklusjonen må bli at dyktige syngedamer ikke trenger vifte med puppene for å trekke oppmerksomheten bort fra manglende musikalsk talent :). Eller?
Samtidig er det ( for meg ) et absolutt must at en kvinne skal være musikalsk for å være tiltrekkende. Der faller i hvertfall kalkunen igjennom.

Amanda har / hadde noe.
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
10.737
Antall liker
6.433
Sted
Holmestrand
Hvor kommer det fra at det er et mindretall menn som foretrekker ekte kvinner?
 
J

Jurassic

Gjest
Man kan bruke alkohol som eq når det gjelder damer og da blir de fleste former og farger spiselige, silikon eller ei ;D
 

Brombrom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2005
Innlegg
177
Antall liker
18
Trane skrev:
Jeg var nesten skeptisk til at det kunne være så ille som anmelderen skrev....men det er det.....

http://www.beautiful.no/cc_records/linni-survivor/vg/

Jeg har i grunn syntes at Lene Alexandras boobs er ganske så fornøyelig OK...hun har faktisk er solid dose selvironi...men i forhold til dette fortjener hun en Grammy !

Linni, - hold deg til hjemmevideo og puppeflashing du !




JEEEEESES ::) !!! ...Skulle gjerne hørt henne fremføre denne live, kunne fort bli en smertefull opplevelse tror jeg ;D ;D ;D
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.876
Antall liker
9
Jurassic skrev:
Man kan bruke alkohol som eq når det gjelder damer og da blir de fleste former og farger spiselige, silikon eller ei ;D
Min erfaring tilsier at alkohol bare korrigerer for dips i frekvensresponskurven. For å ta toppene må man nok gå over på langt sterkere substanser. ::)
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.218
Antall liker
7.048
Torget vurderinger
4
jowil skrev:
Jurassic skrev:
Man kan bruke alkohol som eq når det gjelder damer og da blir de fleste former og farger spiselige, silikon eller ei ;D
Min erfaring tilsier at alkohol bare korrigerer for dips i frekvensresponskurven. For å ta toppene må man nok gå over på langt sterkere substanser. ::)
De "toppene" du snakker om har jeg da vett til å holde meg unna...men, du har tydeligvis skaffet deg andre erfaringer... hehe ;-)
 
T

theStig

Gjest
Jøss og fyse, dette var ille MED lyden på gitt. Tio tusen tonn med studiotriks kan ikke skjule at denne artisten neppe har sin forse innen vokalkvalitet, klang, intonasjon og frasering.
 
T

theStig

Gjest
Jeg mistenker at vokalproduksjonen her har blitt utsatt for følgende EQ-kurve:
 

Vedlegg

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.290
Antall liker
239
Torget vurderinger
1
Detta var grusomt GRUSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!

Destiny.. :)
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
burde vært drept, gravd ned og aldri vært fremme i lyset!( og ja mener sangeren!) faen så falskt... :eek:
 
Topp Bunn