JMM
Slava Ukraini!
Langt på overtid! Har ikke fått Qobuz til å funke ordentlig her, men forhåpentligvis går det bedre med Connect og jeg kan aktivere abonnementet igjen.
Ja, sånn fungerer ihvertfall Spotify.Fungerer Connect sånn at jeg kan ha Qobuz innstallert på pc’n som er tilkoblet dacen og bruke appen på telefon/ipad som fjernkontroll?
Metadata på roon er overlegen.Da tolker jeg det dit at Connect kan erstatte Roon siden jeg kun bruker Qobuz.
Jeg er en enkel sjel som er fornøyd bare musikken strømmes i god kvalitet og grensesnittet er godt.Metadata på roon er overlegen.
Superduper sorry for sent svar. Jeg har jo hentet connectfunksjonen fra Qobuz Club under headingen Resources. Der gikk jeg inn på Qobuz Connect Beta - søkte om å være med på utprøving. Så fulgte jeg bare oppskriften derfra.Fungerer Connect sånn at jeg kan ha Qobuz innstallert på pc’n som er tilkoblet dacen og bruke appen på telefon/ipad som fjernkontroll?
Ja, så bra. Jeg ble jo "kasta" ut sånn midt i strømminga på søndag. Skal prøve å få Beta-versjonen opp og gå igjen. For det er noe med å bruke Qobuzappen direkte, både når det gjelder ok interface, men også i forhold til søk og kategorier. Lykke til. Skriv gjerne litt om dine erfaringer/opplevelser.Utilgivelig @raw
Har sendt inn søknad nå og håper det går i orden.