|
Har hatt JC2 på mine EC AW400 monoblokker. Har også hatt EC 4.8 preampen.Ketil skrev:Se om du kan få en Parasound JC2 på hjemlån. Har hørt rykter om at selv rørfantaster har begått helligbrøde og latt seg friste over i det syndige transistorriket på grunn av denne.
Jeg tenkte også i de "baner".Peter skrev:Uten å ha hørt kombinasjonen vil jeg foreslå Dynamic Precision sin pre til ca 25 tusen. Meget habil pre, som du skal betale mye mer penger for å overgå. Ellers har BAT gode preamper, samt ARC Ref 3 bør være en god kandidat.
Dynabel, eller eltek som de het før, i Oslo har stort sett det meste av EC og DP til demo i et akustisk behandlet rom (hadde i hvertfall det sist jeg var der for et par år siden)Troya skrev:Snakket med et par leverandører ang DP men ingen hadde denne inne for demo.
Virker som om EC har satt så trøkk på leverandørene sine og prising (DP ligger nå på 30k) at de kanskje synes det er lettere å selge andre ting. Ene lev. viste ikke en gang at DP nå var en del av EC, flaut spør du meg.
Brukte DPer kan en jo bare drømme om og hjemlån ser vasnkelig ut, noen forslag??
Så på Arc'en men har ikke lyst på rør, ikke så lysten på vedlikehold.
Da går du for DP, og bruker resten av preampbudsjettet ditt til noe helt annet!Troya skrev:Så på Arc'en men har ikke lyst på rør, ikke så lysten på vedlikehold.