R.E.M

osan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.03.2004
Innlegg
211
Antall liker
0
Noen som skal på konsert i Oslo eller Bergen?
Jeg gleder meg virkelig til denne, og man kan se frem til endel gode gamle låter. Utenom et fast sett med låter, så varierer setlisten mye fra konsert til konsert. Sist konsert var i London på lørdag, og da spilte de disse låtene:

Living Well Is The Best Revenge / These Days / The Wake-Up Bomb / What's The Frequency, Kenneth? / Drive / Man-Sized Wreath / Disturbance At The Heron House / Ignoreland / Walk Unafraid / Hollow Man / Fall On Me / Electrolite / The Great Beyond / I'm Gonna DJ / Exhuming McCarthy / The One I Love / I've Been High / Let Me In / Horse To Water / Bad Day / Orange Crush / Imitation Of Life
encore: Supernatural Superserious / Losing My Religion / Perfect Circle / Country Feedback / It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine) / Man On The Moon

For andre setlister: http://members.iinet.net.au/~darryl74/2006.html
 
N

nb

Gjest
Jepp - jeg skal. Ser bra ut basert på de setlistene jeg har sett. De to forrige konsertene jeg har vært på med R.E.M. har jeg vært godt fornøyd med, så satser på at de leverer varene denne gangen også.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
30.284
Antall liker
24.889
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Disturbance at the Heron House. Nå fikk jeg suget.
Noen som blir med på en liten stampede at the monument? 8)
 

osan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.03.2004
Innlegg
211
Antall liker
0
Får vel ikke håpe at ikke publikum på Vallhall i morgen tar en "stampede"
Man skal ha litt flaks for å høre den låten, den er kun spilt 5 ganger på europaturneen. De har faktisk spilt 65 ulike låter til nå!
 

fhe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.11.2006
Innlegg
110
Antall liker
2
For meg var konserten en liten nedtur. Mulig at ørene mine ikke er helt pr kasse, men for meg ble det altså en aldri så liten Adventure in LoFi.
Synes lyden var dårlig og opplevde den som veldig forvrengt. Kanskje er ikke Valhall et ideelt sted å arrangere konserter av denne typen.
Andre som hadde samme opplevelsen?

Mvh
 

Ramses

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2007
Innlegg
629
Antall liker
22
I helgen har jeg vært i Bergen og bl.a. opplevd et veldig opplagt R.E.M. på
scenen. En konsert jeg ikke angrer et sekund på at jeg dro til vestlandshovedstaden
for å overvære. En hitparade og et videoshow av en annen verden.
Jeg sto litt dårlig plassert for å få optimal lyd, men er uansett veldig godt fornøyd.

Ellers skal det innrømmes at jeg faktisk aldri har vært i Bergen før.
-Og det er noe jeg nesten skammer meg over. For maken til flott by og kjekke folk
skal man lete lenge etter. I Norge iallefall.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
30.284
Antall liker
24.889
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Bergen er da ikke i Norge. Det trodde jeg alle visste! ;D

En gang sto jeg og en kompis og ventet på grønn mann i Hegdehaugsveien sammen med Peter Buck og kona/dama. Det var litt kult.
 
Topp Bunn