Rare meldinger her. For de av oss som kjente lyric som Tor, så er jo Tors bortgang et savn. Det er vel få sjapper jeg har vært innom som i så stor grad har vært basert på en identifisering mann=sjappe. Hva Lyric nå har å by på er jo litt annerledes. Noen agenturer er forsvunnet, om jeg har forstått rett. Da er kanskje ikke sjappa i Torggata så enkel å gå til når det gjelder priser. (Tor hadde vel egentlig ikke faste priser; alt var et spørsmål om forhandlinger) Det var også en sjappe uten spesielt gode avtaler med serviceverksteder. Helt klart; alt som angitkk ting innenfor garantier ble godt ivaretatt, men det var ikke lett å få faglig service på ting som ramlet utenfor den rammen. Det er noe dritt når en sitter med utstyr som ikke lokalt kan ivaretaes, men må sendes til helvete for å blir sjekket opp og reparert. Der var både Tor og Lyric triste saker.
Jeg savner Tors Lyric, som så mange andre; hva sjappa nå er blir en annen sak. Jeg har litt vanskelig å ha et savn til noe som jeg ikke lengre vet hva er.