Bent
Hi-Fi freak
Selv om det ikke var min favoritt musikk hun spilte er det ingen tvil om at hun hadde en fantastisk stemme.
Hvil i fred Whitney.
Hvil i fred Whitney.
En "kort stund"? Karrieren hennes begynte i 11-12 årsalderen.Pink_Panther skrev:Ikke overdriv nå. Dama var dyktig en kort stund, men sluknet raskt.
Tillater meg å legge en lenke til et alternativt MC5 opptak, der Davis faktisk er medbaluba skrev:Bassist Michael Davis har forlatt oss på grunn av leversvikt. Jeg avstår fra å spekulere i årsak.
http://www.spinner.com/2012/02/19/mc5-bassist-michael-davis-dead-dies/
he-he, ser nå at det også er kommentert under artikkelen på spinner.combaluba skrev:He he he, sjekket ikke videoen før jeg la den ut. Hadde ikke anledning til å lytte da, så jeg bare valgte den som var lagt ut i artikkelen.
Pinlig for Spinner, da. De burde i alle fall sjekke.espege skrev:he-he, ser nå at det også er kommentert under artikkelen på spinner.combaluba skrev:He he he, sjekket ikke videoen før jeg la den ut. Hadde ikke anledning til å lytte da, så jeg bare valgte den som var lagt ut i artikkelen.
mvh e
:'(Griffenfeldt skrev:Davy Jones fra the Monkees gikk bort i dag.
Jeg hadde sans for The Monkees, men det er maaange år siden - faktisk i TV'en spede begynnelse her i nord... Jeg er enig, tv-serien med bandet, var ukas høydepunkt - som alltid ble sett mens brutter'n og jeg gumla i oss uanede megder av mormor's nysteikte vafler..sic... :'(erato skrev:Visstnok er Davy Jones årsaken til at en viss David Jones endret navn til David Bowie.
Har sans for Monkees jeg. Trist.
erato skrev:Earl Scrubbs, 88, døde i dag.