2
2xJ
Gjest
HAL var bare så fantastisk og høre på radio, alltid masse god musikk, og så mye og dele !!!!
Hvil ifred du gode radiovert
Hvil ifred du gode radiovert
Det var trist, hvil i fred!Harald Are Lund, radiostemme, produsent, musiker, dj har gått bort.
HFS er jo et sosialt medie det også,så ja det hadde vært lurtTror det er lurt at du holder deg borte fra sosiale medier.
Leste nettopp denne artikkelen.Da har vår broder i ånden, Eivind Stillingen, aka Lilya, lagt ned loddebolten for godt. Selv gamle MOSFETer må bite i gresset til slutt. Det er garantert mange av dere der ute som har gledet seg over musikk fra amper han har bygget.
Han var her i flere år og borret , sagde, loddet og skrudde. Lyd ble det til slutt.
Lykke til på reisen Eivind.
Roar Malmin
Trist som faen.. Eivind har bygget opptil mange av de forsterkerne som har vært innom her de siste årene. Hvil i fred EivindDa har vår broder i ånden, Eivind Stillingen, aka Lilya, lagt ned loddebolten for godt. Selv gamle MOSFETer må bite i gresset til slutt. Det er garantert mange av dere der ute som har gledet seg over musikk fra amper han har bygget.
Han var her i flere år og borret , sagde, loddet og skrudde. Lyd ble det til slutt.
Lykke til på reisen Eivind.
Roar Malmin
For meg er det Ozzy albumene Blizzard Of Ozz og Diary Of A Madman med Randy Rhoads på gitar han er kjent for. Særlig Blizzard er en slags gullstandard innen heavy metal og en plate jeg fortsatt spiller ofte.Lee Kerslake ex Uriah Heep har gått heden...
Døde av kreft 73 år gammel.
Da lærte jeg noe nytt. Trodde, som det står kreditert, at det var Tommy Aldridge som spilte på "Diary of a Madman."For meg er det Ozzy albumene Blizzard Of Ozz og Diary Of A Madman med Randy Rhoads på gitar han er kjent for. Særlig Blizzard er en slags gullstandard innen heavy metal og en plate jeg fortsatt spiller ofte.
Trist at han er død.
Lee Kerslake - Wikipedia
en.wikipedia.org
Så trist. Han lærte meg å bygge min første forsterker. Hyggelig kar. Hvil i fred.Trist som faen.. Eivind har bygget opptil mange av de forsterkerne som har vært innom her de siste årene. Hvil i fred Eivind
Har ikke helt oversikten der jeg heller, men:Ja det var noen jus greier angående royalties;
However, Kerslake’s contributions on Blizzard of Ozz and Diary of a Madman — as well as those of Daisley — were later removed and rerecorded when the album was reissued decades later, the result of a lengthy legal fight between the Osbournes and his former bandmates over royalties and songwriting credits; drummer Tommy Aldridge was ultimately credited as drummer on Madman after Kerslake’s exit before the album’s release.
Lee Kerslake, Ozzy Osbourne and Uriah Heep Drummer, Dead at 73
Lee Kerslake, drummer for the metal band Uriah Heep who also played on Ozzy Osbourne’s first two solo albums, has died at the age of 73.www.rollingstone.com
In 1980, Kerslake met ex-Black Sabbath vocalist Ozzy Osbourne by chance in an elevator at the Kings Cross Hotel in Australia. "He was in one corner with his bodyguard and his manager, and I was in the other corner with mine. Rather funny".[2] They would soon form the band Blizzard of Ozz with bassist Bob Daisley and guitarist Randy Rhoads, though the band would soon become an Ozzy Osbourne solo project due to a management decision. Kerslake's work can be heard on Osbourne's first two solo albums, Blizzard of Ozz and Diary of a Madman, as well as the 1980 Live EP and parts of the 1987 Tribute live album.
Kerslake left Osbourne's band in early 1981 to care for his mother, who had fallen ill.[3] On the Diary of a Madman notes, Kerslake and bassist Bob Daisley were not credited, with drummer Tommy Aldridge and bassist Rudy Sarzo instead receiving credit. Aldridge has stated of the Diary of a Madman album, "I think it's pretty obvious that it's not my drumming on that album. I have never taken credit for that recording and have always given Lee Kerslake, whenever asked or interviewed, the credit he rightly deserves."[4]