"R.I.P" Rybak

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.364
Antall liker
6.557
Torget vurderinger
2
"R.I.P" Rybakk

Ja det blir et jævla savn. ::)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Et annet sted på vg.no:

"- Jeg er enda mer takknemlig til den 15-årige gutten som får buksevann for å innrømme at han liker platen min!"

Eller kanskje HFS-medlemmet som mistet enhver troverdighet i 2009... ;D
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.022
Antall liker
22.180
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ser at han har tenkt å bruke utdannelsen sin i det videre.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.099
Antall liker
6.419
Rybak viste oss at en enkel hit er nok til å vinne esc, bli årets sprellemann og hindre oss i å få fotball-VM på NrK.
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.405
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
En av mine store drømmer er å rygge over han og "de nye gitarkameratene" med en buss.....
 

Panama Red

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.08.2009
Innlegg
3.296
Antall liker
3.965
Sted
Landås
Torget vurderinger
2
BT skrev:
Rybak viste oss at en enkel hit er nok til å vinne esc, bli årets sprellemann og hindre oss i å få fotball-VM på NrK.
Dritter tynt i esc og spellemannsprisen, men jeg kjenner at adrenalin-nivået øker faretruende når jeg leser Rybak og fotball-VM i samme setning. Eneste måte å kompensere for tapet av VM og Scheie på er hvis Rybak opptrer på Fotballpuben i Bergen under VM. Går normalt sett glatt forbi stedet, men med Rybak som trekkplaster hadde jeg kanskje stukket innom
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.228
Antall liker
9.563
Bare det at NRK solgte fotball-VM grunnet Rybaks ESC seier er god nok grunn til å rette en stor takk ham. At låten han vant så suverent med er meget god gjør heller ikke noe.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
OK. Han slutter som popmusiker. Hvis han slutter å bable om eks'en også, så blir det bra til slutt.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.969
Antall liker
5.639
Sted
Holmestrand
Ja, nå blir det skikkelig trist uten fotball-VM på NRK. Vi fikk jo bare 500 timer fra OL så vi er jo skikkelig underernært på TV-sport. Særlig fotball, som jo nesten ikke får dekning i det hele tatt, og det er jo nesten en hel uke til serien starter, og da vi sikkert ikke høre noe om hva som skjer, sikkert ingenting om plener som er en skam i mars, om spillere som drikker i sesongen, det blir sikkert ingen trenere som sparkes før nærmere påske, ingen lag trenger vel forsterkninger før nærmere 1. mai, nei, i det hele tatt dette blir skikkelig kjedelig for oss som ikke er interessert i fotball...
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.912
Antall liker
86.469
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
99
Vi blir vel ikke kvitt ham med det aller første. Han har jo div "pliktoppdrag" å utføre før han forsvinner. Personlig tror jeg at siste ord/felegnikk fra hans side ikke er "sagt" enda. Just my 50 cents....
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.587
Antall liker
9.786
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1


For de som er lei Fairy Tales; her er et alternativ!
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.511
Antall liker
2.958
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Lekkert tubaspill av en sambygding det der erato.
Tror han har tatt noen turer Flakk-Rørvik.....
 

kneip

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2010
Innlegg
137
Antall liker
0
La oss håpe han begynner som rørlegger eller skogvokter eller noe da. :)
 
N

nb

Gjest
xerxes skrev:
Ja, nå blir det skikkelig trist uten fotball-VM på NRK. Vi fikk jo bare 500 timer fra OL så vi er jo skikkelig underernært på TV-sport. Særlig fotball, som jo nesten ikke får dekning i det hele tatt, og det er jo nesten en hel uke til serien starter, og da vi sikkert ikke høre noe om hva som skjer, sikkert ingenting om plener som er en skam i mars, om spillere som drikker i sesongen, det blir sikkert ingen trenere som sparkes før nærmere påske, ingen lag trenger vel forsterkninger før nærmere 1. mai, nei, i det hele tatt dette blir skikkelig kjedelig for oss som ikke er interessert i fotball...
Nå ble jo fotball-VM sendt på TV da. Jeg har minste kabel-TV-pakke fra Get og så greit de kampene jeg ønsket.
 

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
4.135
Antall liker
2.643
Torget vurderinger
16
Ja det er godt å bli kvitt Rybak. Endelig slipper vi å få VG top 20 lista forurenset med en som faktisk evner å spille et instrument. La oss nå få nyte Lady Gaga et al. i fred.
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
Rybak er klin kokos. Håper han trekker seg tilbake og, om han kommer tilbake, holder seg til fela si.
Heller Lady Gaga enn Rybak på radio.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Brasse skrev:
Rybak er klin kokos. Håper han trekker seg tilbake og, om han kommer tilbake, holder seg til fela si.
Heller Lady Gaga enn Rybak på radio.
pluss en
 

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
4.135
Antall liker
2.643
Torget vurderinger
16
Brasse skrev:
Rybak er klin kokos. Håper han trekker seg tilbake og, om han kommer tilbake, holder seg til fela si.
Heller Lady Gaga enn Rybak på radio.
Det er kun ett sted jeg heller kunne ha tenkt meg Lady Gaga enn Rybak og det er ikke på radio :)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
HC skrev:
Brasse skrev:
Rybak er klin kokos. Håper han trekker seg tilbake og, om han kommer tilbake, holder seg til fela si.
Heller Lady Gaga enn Rybak på radio.
Det er kun ett sted jeg heller kunne ha tenkt meg Lady Gaga enn Rybak og det er ikke på radio :)
Grisegutt! ;D
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.405
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
HC skrev:
Ja det er godt å bli kvitt Rybak. Endelig slipper vi å få VG top 20 lista forurenset med en som faktisk evner å spille et instrument. La oss nå få nyte Lady Gaga et al. i fred.
Lady Gaga har jo faktisk fengende musikk samt et budskap, har ikke noe problem med å høre på henne når jeg kjører bil, øyenbrynmannen derimot....
 

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Endelig er den kvalme titten tei look-a-like'en borte.

Men jeg tror ikke på det. Han kommer tilbake for å forpeste livene våre igjen. Kanskje i film, hørte han var en fantastisk skuespiller.


Geir Arne
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Anonym skrev:
HC skrev:
Ja det er godt å bli kvitt Rybak. Endelig slipper vi å få VG top 20 lista forurenset med en som faktisk evner å spille et instrument. La oss nå få nyte Lady Gaga et al. i fred.
Lady Gaga har jo faktisk fengende musikk samt et budskap, har ikke noe problem med å høre på henne når jeg kjører bil, øyenbrynmannen derimot....
BUDSKAP!? Hvor da?
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.405
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
roffe skrev:
Anonym skrev:
HC skrev:
Ja det er godt å bli kvitt Rybak. Endelig slipper vi å få VG top 20 lista forurenset med en som faktisk evner å spille et instrument. La oss nå få nyte Lady Gaga et al. i fred.
Lady Gaga har jo faktisk fengende musikk samt et budskap, har ikke noe problem med å høre på henne når jeg kjører bil, øyenbrynmannen derimot....
BUDSKAP!? Hvor da?
Hun har jo engasjert seg sterkt i homokampen på andre siden av dammen, trudde det var noe alle hadde fått med seg nå.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Anonym skrev:
Hun har jo engasjert seg sterkt i homokampen på andre siden av dammen, trudde det var noe alle hadde fått med seg nå.
Alle !!?? :eek:

Såså, nå må du slutte å overdrive. ;D

Så interessant er hun nå ikke.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.973
Antall liker
8.281
Torget vurderinger
1
Madonna lever jo i vår tid da..?
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.315
Antall liker
11.184
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
emotikon skrev:
Lekkert tubaspill av en sambygding det der erato.
Tror han har tatt noen turer Flakk-Rørvik.....
Jammen den har jo ikke kommet ut enda? :)
Takker erato for tipset.
Så kan Rybak bare hvile i fred, eller holde på med sitt hva det nå er.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.099
Antall liker
6.419
Jøgga skrev:
emotikon skrev:
Lekkert tubaspill av en sambygding det der erato.
Tror han har tatt noen turer Flakk-Rørvik.....
Jammen den har jo ikke kommet ut enda? :)
Takker erato for tipset.
Så kan Rybak bare hvile i fred, eller holde på med sitt hva det nå er.
Øystein var bestekameraten min da vi var små, før familien hans flyttet på landet.
 
Topp Bunn