Halloen. Det heter citar ;DValentino skrev:Jeg kom på smijerngjerdet på Fløyen når jeg ser det racket der.
Eg to-ok mi-in nystæmte sitte-er i-i hænde...
den gardinstanga var ikke dum. Hvilken diameter brukte du på den gjengestaga?Thomas_K skrev:..., gardinstang med krom finish, gjengestag ...
Mener det var M12 gjengestag og gardinstanga var ca 30mm utvendig. Muttrene på gjengestaget gikk akkurat inni stanga.mteinum skrev:den gardinstanga var ikke dum. Hvilken diameter brukte du på den gjengestaga?
Morsomt! Hifi-rack uten hifi...Thomas_K skrev:Hjemmemekk med IKEA benkeplater, gardinstang med krom finish, gjengestag og muttre. Billig og enkelt.
Mangelen på hi-fi komponenter skyldes at rack'et havnet hos mine foreldre etter at min mor fikk se resultatet.
GRISELEKKERT.!Thomas_K skrev:
Grumpy skrev:VTI rack fra newquestsound.com
(USD.269,-)
(USD 249,-)
(USD 104,-)
Disse med sorte plater matcher EC-designet svært godt. Litt sand i bena er virkningsfullt. Er du glad i DIY kan MDF-platene byttes i noe tykkere size, alternativt andre tiltak om du er kresen.
Fåes selvfølgelig også i silver + hyller i de vanligste tresortene:
mvh
Jan P.
Disse rackene ser jo veldig bra ut, hvordan virker kvaliteten i forhold til AudioMagic, Atacama, Solid Steel osv. ?Grumpy skrev:VTI rack fra newquestsound.com
Disse med sorte plater matcher EC-designet svært godt. Litt sand i bena er virkningsfullt. Er du glad i DIY kan MDF-platene byttes i noe tykkere size, alternativt andre tiltak om du er kresen.
Fåes selvfølgelig også i silver + hyller i de vanligste tresortene:
mvh
Jan P.
Koster vel litt mindre enn 5000:ballex skrev:SOUNDSTYLE ST100
Ca. 5000,- på hifiklubben
Hagto skrev:Koster vel litt mindre enn 5000:ballex skrev:SOUNDSTYLE ST100
http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehoer/hi-fitv_moebler/soundstyle_st100_rack_soelv.htm
Oj, kanskje litt for rask der ja :-[J.Finvaag skrev:Hagto skrev:Koster vel litt mindre enn 5000:ballex skrev:SOUNDSTYLE ST100
http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehoer/hi-fitv_moebler/soundstyle_st100_rack_soelv.htm
blir nokk fort 5k for den der skal du se, hvis du leser litt på linken du la inn så ser man at glasshyllene ikke følger med og må kjøpes separat. Har forsåvitt aldri forstått meg på det der systemet foruten at man lurer kjøperne til å tror de er billigere.
;D Ja, ser sånn ut.Valentino skrev:Dæven! Ser jo nesten ut som subene mine de der.