Her kommer sagaen om dinosauren fra Japan:
Og det skjedde i de dager at det gikk ut et bud fra keiser Augustus at all verden skulle skrives inn i manntall. Dette var den første innskrivning, i den tid Kvirinius var landshøvding i Syria. Og alle gikk for å la seg innskrive, hver til sin by. Også Josef dro opp fra Galilea, fra byen Nasaret, til Judea, til Davids by, som heter Betlehem, fordi han var av Davids hus og ætt, for å la seg innskrive sammen med Maria, sin forlovede, som var med barn.
Spol så ca 2024 år framover og se for dere en lettere frustrert ragwo som har gått seg fast i en ødelagt SP-10MK3, kjøpt fra solen rike på nattevakt.
Liten oppfriskning må til:
Som dere ser var jeg en skikkelig MK3-novise som trodde at det holdt med et oscilloskop og et multimeter for å få orden på treskeverket. Så feil kunne jeg ta.
Syk av misunnelse på Kong Technics
@Twsts og hans strøkne SL-1000MK3, inntok jeg internett og fant dette smykket i solens rike.
Er den ikke vakker?
Eneste aberet var at strømforsyningen ikke lot seg slå på. Det burde få alarmklokkene til å kime hos alle, men hos en gnier som meg så jeg muligheten for en easy fix selv uten å være i nærheten av å få liv i det første bomkjøpet. Å spare seg til fant var et uttrykk jeg burde ha kjennskap til etter x antall sumpspillere fra Indonesia, men jeg er kronisk tungnem og lærer aldri. Første hint om at dette var en hønsetann ser dere her i bildene fra annonsen:
Ser dere det ikke? Det gjorde ikke jeg heller i min iver etter å gjøre et kupp. Ting som ikke stemmer er følgende:
Innfestingen til tallerkenen er ikke lik andre MK3, og tallerkenen er lakkert.
Spindelen er også ulik.
Slikt bet jeg meg ikke merke i, og en heftig budrunde senere sto dette i gangen.
Fortsettelse følger!