Sommer kommer, sommer kommer.
|
Hva gjør man ikke for å vinne en skarve fotballkamp.Sommer kommer, sommer kommer.
Vis vedlegget 1112898
Jeg har hatt 6 måneder med lavt og grått skydekke, regn og gjørme overalt - bytter gjerne alt dette mot en meter med snøTakk foralle støtteerklæringerat dere gnir det inn! Det varmer en forfrosset sjel.
Vi har 10 slike månader, og fire gonger to veker med ein meter snø.Jeg har hatt 6 måneder med lavt og grått skydekke, regn og gjørme overalt - bytter gjerne alt dette mot en meter med snø![]()
Bytter gjerneVi har 10 slike månader, og fire gonger to veker med ein meter snø.
Er det ikke det du får når dere flytter til Skottland?Bytter gjerne![]()
Vi får se - kan bare leve i håpetEr det ikke det du får når dere flytter til Skottland?
Nåhh, det er siste krampetrekning. Snart er det vår og sommer med lys og sol hele døgnet. Det gleder vi oss jo til. Men frustrerende å måtte flytte snø 10.april.Sommer kommer, sommer kommer.
Vis vedlegget 1112898
Er forresten 15 grader i Aberdeen akkurat nåEr det ikke det du får når dere flytter til Skottland?
Tydeligvis en strålende kveld for overbetalte voksne menn med tilhold i isødet, som leker med ball. Nesten så jeg blir revet med, men lyset stikker for mye i øynene. Prøver å kvele den lille entusiasmen med et glass rød eq og litt Stein Torleif Bjella.
Hvilke monitorer?På ekskursjon.
Vis vedlegget 1113790
Passive Genelec frå NRK og fjong forsterking? Praktisk med berehandtak!På ekskursjon.
Vis vedlegget 1113790
Genelec 1031A. Låter flott!Hvilke monitorer?
Høyttalerne er aktive, så effektforsterkeren fikk seg en pustepause. Bærehåndtak er et must, når de dobler som takoppheng blir det enda bedre! Statskanalen visste hvor skapet skulle stå. Siste service i 1994, så de har vist seg å være holdbare.Passive Genelec frå NRK og fjong forsterking? Praktisk med berehandtak!
Beklager sent svar, jeg sov.Bare vi som er våkne ragwo?