ragwo
Mud-fi freak
Saaaakte-tv
Jeg har mistanke om at plastugla ikke er den biologiske faren, men man kan aldri vite med dagens teknologi.mixed marriage...?
De er så søte så, med sine tre bein og fire hoder.Mere interessert i, hvordan ungerne ser ut
Spectre kan ta seg en bolle, de skulle bare visst hvor mye multitasking det innebærer å være intensivsøster og sakte-tvansvarlig på en gang!Mye tyder på at denne tråden vil bli lagt frem av Spekter under de neste lønnsforhandlingene
Og her tilspisser det seg! Intens blikking mellom ugla og nyankomne måke!De beste thrillere er jo de hvor spenningen bygger seg sakte opp
Mer spennende enn Glamour og Dynastiet til sammen!Sjalusi / trekantdrama
Lukter skilsmisse lang vei.Episk bilde!! God avstand og bortvendte blikk! Eneste som skiller dyrene fra mennesker er menneskenes grådighet. Andre ekteskapelige særpreg er ganske like..
Kanskje ikke noe fra/ som skal tilbake til kjøkkenet? Bly i maten kan være moro en stund, men langtidseffektene kan være litt kjedelige…Så over til noe helt annet; bly.
30 kg bly viste seg å være jævlig tungt, sannsynligvis like tungt som 60 kg corian. Nå har jeg bly på rull for å lime mellom lagene av corian til plinthet. Blyplatene er selvfølgelig full av bulker og langt fra flate, så jeg lurer på hva jeg bør bruke som blyplateutretter? Kjevle og min egen kjøttvekt? Plenrulle? Hoppetusse? Kona? Gode forslag mottas med takk!
I et ellers problemfritt intensivsøsterliv, må jeg være kreativ. Jeg ender oftest opp med å lage meg i-landsproblemer. Har alt funnet en annen utfordring; blyrens.Du har eit pågangsmot som få andre! Samstundes ei eiga evne til å ende opp i problemstillingar som få andre! Lukke til. Kjenner eg deg rett får du det til på eit eller anna vis!
Tilbake på kjøkkenet vårt mener du vel? Tenkte jeg skulle gå til naboen og be om å få låne en kopp sukker og en kjevle. Slår aldri feil.Kanskje ikke noe fra/ som skal tilbake til kjøkkenet? Bly i maten kan være moro en stund, men langtidseffektene kan være litt kjedelige…
Naboen har jacuzzi, så da mangler jeg bare noen hundre liter syre. Har en mistanke om at 35% eddik ikke duger. Å la noen profesjonelle ta jobben kan være en god idé, støtter den.Eg har vage minner om eit stort kar, på baksida av bygget lengst vekk frå porten på Grepa Fabrikker som ein gong låg i Ørsta sentrum. Alt av maling, og anna forsvann som ved eit mirakel frå det som vart lagt ned i det. Truleg hadde det gått dårlig med hender også utan solide hanskar, eller anna utstyr til å handtere det som vart lagt i karet.
Det eg tenker er at kanskje det er eit føretak i nærleiken som kan hjelpe deg med dette?
Det er sannsynligvis mer enn nok, men det hadde vært skikkelig festlig å be kona om å bidra, da hun ble lettere hysterisk når jeg fortalte hva jeg hadde dratt i hus denne gangen.Ville tro at to lag med corian og noen tvinger ville funke som presse for blyet?
Minner meg om denne scenen fra Breaking Bad ...Naboen har jacuzzi, så da mangler jeg bare noen hundre liter syre. Har en mistanke om at 35% eddik ikke duger. Å la noen profesjonelle ta jobben kan være en god idé, støtter den.
Jeg også, vi greier ikke engang å ha kontroll på to måseunger. Rett og slett kritikkverdig!Har begynt å miste troen på sykepleiere på vakt
Jepp! Etter å ha fulgt med i tråden din, har jeg bestemt meg for å selge haifaien for å kunne betale for best mulig privat helseforsikringJeg også, vi greier ikke engang å ha kontroll på to måseunger. Rett og slett kritikkverdig!