ragwo
Mud-fi freak
La det bli lyd!
Får vi et bilde av utsikten, havna og ut mot Lille og Store Hjartøya ?La det bli lyd!
Vis vedlegget 1019077
As you wish.Får vi et bilde av utsikten, havna og ut mot Lille og Store Hjartøya ?
Bjeff!La det bli lyd!
Takker, vi har snakket om å flytte nordover etterhvert, da en leilighet i Bodø. Har familie på Hamarøy, Harstad, Kjøpsvik og Bodø. Er jo søring sjøl, selv om jeg ved en fest nordpå proklamerte at vi er alle nordlendinger. Tror du jeg har fått høre det?As you wish.
Vis vedlegget 1019082
Lyd av hammer og sag, håper jegLa det bli lyd!
Vis vedlegget 1019077
Bjeff!
Bare å ta fram monokkelen, det står et par Ikea Symfonisk i vinduskarmen. Kiiene kommer ikke ut av tv-kroken før håndverkerne er på trygg avstand.Lyd av hammer og sag, håper jeg
Kanskje ikke tid for høyttalere i stua ennå.
Håper det blir ferdig snart
Dette må være siste, antakeligvis.
Vis vedlegget 1019226
Statistikken sier noe annet?Dette må være siste, antakeligvis.
Vis vedlegget 1019226
Kan aldri stole på statistikk, det er et statistisk faktum.Statistikken sier noe annet?
Nevnte det for kona, høyttalere i taket, Ikke imponert.Bygg lyd inn i taket
Med høyttalerne bygget inn i taket, vil verken du eller gjestene legge merke til dem med mindre de spiller.www.hifiklubben.no
Jeg må ta av hatten når jeg legger meg. Blir så utrolig mye ubehagelig knitring hvis den er på.Jeg tar den aldri av.
Hatt? Håper virkelig at du har et tykt lag med aluminiumsfolie under bilen!! De sporer deg hver gang du henter og leverer el-retur med sensorer i veien. De veier i tillegg bilen hver gang du passerer sensorene, så de vet om det er en MKII eller MKIII som har ankommmet eller blitt levert hver gang!!Så over til noe helt annet. Vi har en helt ny steikeovn som har gått i stå etter ca 30 minutter, hver gang den har blitt brukt. Heteste tips fra reparatør for quick fix var å snu støpselet i stikkontakten, etter råd fra Siemens. Var visst snakk om at store spenningsforskjeller mellom jord og lederne kunne lage krøll. Tilfeldigheter eller ei, nå har steikeovnen putret og gått i over to timer uten problemer. Noe innmat skal også byttes så vi slipper å snu stikket i tide og utide.
Dette fører til noen viktige spørsmål; bør jeg kjøpe en 8 tonns skilletrafo og plassere den i sikringsskapet på hovedinntaket? Bør jeg, før hver lyttesession, måle strømmen mellom lederne og jord, og deretter snu støpselene i stikkontakten slik at de "matcher" beste målte resultat? Hvor i denne prosessen bør aluminiumsfoliehatten tas på?
I ditt tilfelle er vel ikke folie nok,
du burde kanskje prøve en slik?
Vis vedlegget 1019852
Eventuelt?
Vis vedlegget 1019859
Alt i beste mening......
Leverandøren fikser. Rart at Siemens/Bosch ikke har tatt høyde for IT-nett.Den steikeovnen er vel slett og rett ett feilkonstruert produkt til strømnettet ditt??
eller går det å fixe fra leverandøren??
Blir heller dårlig med utsikt fremoverBør vi være bekymret?
Vis vedlegget 1020014
Godt å konstantere at tross alu-hemningene klarer du å yte byens syke en tjeneste.42 minutter til arbeidshelgen er over!
Vis vedlegget 1021573
Jaggu er det pent der nordpå, damene også…42 minutter til arbeidshelgen er over!
Vis vedlegget 1021573
Damene er lekre og smekre, ja.Jaggu er det pent der nordpå, damene også…
Samme bildet jeg har, men du er beskjeden da.Damene er lekre og smekre, ja.
Vis vedlegget 1021838
Klin umulig, derfor holder jeg meg hjemme og lever livet på HFS.Samme bildet jeg har, men du er beskjeden da.
Du kler antrekket og med roser i skinn er er det nok ikke enkelt
å være på byen uten å bli tafset på????