ragwo
Mud-fi freak
Mageleie inntatt etter et bedre måltid.
Gjetter den brukes når lagrene i tomearmen skal justeresVill den ikke av skal den av ?
Vis vedlegget 1033220
Alt fra tidlig åttitall trenger en omgang med gummihammeren for å fungere ordentlig.Vill den ikke av skal den av ?
Vis vedlegget 1033220
Gjelder det også dagens 40 åringer?Alt fra tidlig åttitall trenger en omgang med gummihammeren for å fungere ordentlig.
Gammelt japansk ordtak
Presisomondo! Ingenting som et realt svingslag for å få armen til å svive fritt.Gjetter den brukes når lagrene i tomearmen skal justeres
Jepp, kona bruker den titt og ofte på meg.Gjelder det også dagens 40 åringer?
Typisk bergensers syn på livetÅ komme ranglende hjem med skrik og skrål rundt frokost-tid for så å tømme magesekken på bordet foran resten av familien? Nord-Norge asså
Riktignok bodd i Bergen siden 1993, men er tross alt født og oppvokst i Nordland…Typisk bergensers syn på livet
Var det frivillig, flytte til Bergen??Riktignok bodd i Bergen siden 1993, men er tross alt født og oppvokst i Nordland…
Jeg trodde Peter var renraset og ikke å betrakte som blandingsrase Jaja, man kan jo fremelske gode egenskaper i bastarder, og over 30 år ser ut til å ha gjort nytten. Trådeier virker også å være en staut kar, noe som naturligvis tilskrives 10 års påvirkning fra Bergensere. Så er det bare å håpe at denne påvirkningen ikke sakte men sikkert forvitrer i inngrep med enkle natur-mennesker, bosatt på den forblåste utposten ytterst i havgapetRiktignok bodd i Bergen siden 1993, men er tross alt født og oppvokst i Nordland…
Nja, du hadde meg der en stund, men så glapp det med , GlimtBastard er vel kanskje riktig. Elsker Bergen, og har hytte på Kvamskogen - det er Bergensk det! Men skarrer overhodet ikke og har klart å holde på dialekten (selv om den har blitt avrundet, og fått noen tilslag av lokale luddige ord og uttrykk) og heier fortsatt på Glimt!
Tenker at Bergen skal være fornøyd med at et slikt prakteksemplar av arten Helgelending har slått rot og sprede sine gener her!
Og der kom det med den pulende bastarden inn!Nja, du hadde meg der en stund, men så glapp det med , Glimt
Samma det, bare ikke kutt ut TV sendingene.Jeg vurderer å ditche hifi som hobby, som middelaldrende mann har jeg funnet noe enda mer passende; været.
Jeg har fått koblet opp værstasjonen som har ligget til modning i lengre tid! Endelig er jeg kommet i rett alder og kan ta det helt ut.
Vis vedlegget 1033577
Nå kan jeg sitte med nesa klistret i mobilen og følge været hjemme i sanntid. Alt for å slippe å løfte hodet og kikke ut vinduet. Kan få nakkevondt av slike hodeløft når man er kommet opp i min alder.
Ser ut til at jeg er mer preget av Bergen og Brann enn jeg vil innrømme. Håper denne kan få meg, om enn ikke helt inn i varmen, så i alle fall på dørstokken:Nja, du hadde meg der en stund, men så glapp det med , Glimt
Utskrevet?Shait, Hildur har rømt!
Vis vedlegget 1033664
Steike, jeg har vært blind i min uendelige godhet! Takk for at du leder meg på den rette vei, måtte en stril til for at jeg skulle se lyset. Fra nå av blir det kun gummihammer!Her er du blitt lurt! Med været utenfor fremstår det som helt klart at humlen kun faker sykdom. Humlens valg; puss og stell fra faglærte eller trosse sedvanlig nordnorsk drittvær? Kan vanskelig kalles et dilemma
Jeg fant henne etter mye leting, hun gikk etter friskluften. Mitt kliniske blikk tilsa at hun var i god bedring, og da hun begynte å svirre rundt hodene på renholdspersonalet som var innom, ble det besluttet en hurtig utskrivelse til hjemmet via vinduet i 8. etasje.Utskrevet?
Humler skal man være snille med. @ragwo , nå nominert til prisen Årets dyrevennragwo skrev:1033646[/ATTACH]
Honningvann, type sterkt, blir administrert, 0,2ml i slengen. Hvordan responderer Hildur på behandlingen? Kommer hun noen sinne til å brede sine stutte vinger igjen? Svarene får du kun hos Ragwos sakte-tv 2024, så følg med!
Vis vedlegget 1033650
*unntak finnes, gummihammeren er alltid i beredskap.
Takker, jeg bøyer meg i hatten!Humler skal man være snille med. @ragwo , nå nominert til prisen Årets dyrevenn