Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Takker, takk! Skal se om jeg får leid inn noen kokainstriper og lettkledde sylfider til neste bildetaking.
Takker, takk! Skal se om jeg får leid inn noen kokainstriper og lettkledde sylfider til neste bildetaking.
Flott at du følger med, jeg kan garantere lite progresjon men desto mer digresjon. Oppakkingen er forsinket av en sløv saks og andre gjøremål. Et forlatt sentrum grunnet rotbløyte er heller en fordel, da sitter jeg ikke på kafé i sola i stedet for å pakke opp skrot fra Japan.Ja da blir vel å abonere på denne tråden.
Forresten, kan jeg spørre om det ta lenger tid nå som Bodø er blitt spøkelsesby? https://www.dagbladet.no/sport/hanes/81821916
Trodde det var en regel at alle møblerte hjem skal en ekstra pakke med kaffefilter bakerst i et eller annet kjøkkenskap...?
Det trodde jeg også, men bakerst i skapet var det tomt, så derav krisen.Trodde det var en regel at alle møblerte hjem skal en ekstra pakke med kaffefilter bakerst i et eller annet kjøkkenskap...?
Håper det har blitt orden nå daDet trodde jeg også, men bakerst i skapet var det tomt, så derav krisen.
Brukskunst? Ungene liker å tegne på det meste, derfor det er litt spennende med nyoppusset stue.Jeg må jo si det var lagt mye kjærlighet i den filterholderen da
Krisen er avblåst, og vi kan igjen kalle dette for et møblert hjem. Står en pakke filter bakerst i skapetHåper det har blitt orden nå da
Tannoy kunne laget noe slikt av PrecisionserienHåper det gikk bra med autovernet!
Men de Tannoyene ...
De er ikke stygge!Etter Lillians herjinger her i nord, er skadene betydelige. Dette treet, for eksempel, fikk hard medfart.
Vis vedlegget 1050567
HMS tas på høyeste alvor her i heimen, og når slike farer truer er det tryggest å innta sofaen med noe gladvold på skjermen. Verdens styggeste Tannoyer er også oppe og går etter over et halvt års sabbat, og det må feires.
Vis vedlegget 1050596
Jeg repliserer ved å sitere matte- og fysikklæreren min på videregående: «Det er løgn, og det vet du selv.»De er ikke stygge!
Jeg har heldigvis/dessverre null forutsetninger for å kunne gjennomføre et slikt prosjekt, selv reparasjon er egentlig langt over mitt kompetansenivå. Blir prøving og feiling, forhåpentligvis uten den magiske blå røyken .Du har ikke begynte å tenke i de baner at du klarer å lage en ny kontrollkrets til mk3'en enn å reparere og reparere på det samme gamle?
Vis vedlegget 1051235
Kva er galt med å reparere...Du har ikke begynte å tenke i de baner at du klarer å lage en ny kontrollkrets til mk3'en enn å reparere og reparere på det samme gamle?
Vis vedlegget 1051235
Det er jo som et se et klip fra "Twister"....Uværet herjer igjen i blåsebyen, fly og ferger er innstilte og det skummer hvitt i havnebassenget. Utemøblementet får virkelig kjørt seg, her ser dere hvor galt det kan gå.
Vis vedlegget 1051233
Med slikt ekstremvær snikende rundt hushjørnene er det best å holde seg innendørs og lefle med the never ending story MK3. Noen ruller rør, andre ruller rullings, jeg ruller gamle kretskort og tvilsomme ICer fra tidlig 80-tall. Tidlig høst er undervurdert!
Tja du skal vel åpne den å hva som er inni den.Etter litt graving i avispapir og bobleplast dukker denne fram. Jepp, en MiniDSP SHD i sin fulle prakt. Så hva skal jeg med den?
Helt rett!Tja du skal vel åpne den å hva som er inni den.