Bare å finne fram til nærmeste platepusher og dra kortet.De har nok hørt på/om Chicago og George Duke. Mao. not bad!
Hva selger Yahoo i Japan, sånn bare av interesse?Noen som har handlet fra Yahoo Japan?
Deler til SP10en. Jeg trenger sannsynligvis ny motor.Hva selger Yahoo i Japan, sånn bare av interesse?
Hva er det som feiler motoren du har nå? Er det det som lager svoosh (håper jeg husket rett lyd nå) lyden?Deler til SP10en. Jeg trenger sannsynligvis ny motor.
Jepp, er sannsynligvis lageret. Kommer til å koste mer å få laget et nytt enn å kjøpe en nybrukt motor.Hva er det som feiler motoren du har nå? Er det det som lager svoosh (håper jeg husket rett lyd nå) lyden?
Kan aldri få nok!Har du kjøpt flere Technics som ikke virker
Den var lekker! Eneste er at jeg mangler ca 60000 kr og at den må hentes i Son.Micro Seiki platespiller selges/byttes. | FINN-torget
Selger en Micro Seiki platespiller som jeg dessverre sliter med og få plass til i min tildelte del av stuen! Den er ikke 100% original, men jeg har bra dokumentasjon på hva som er gjort og hva som følger med. Svindyr i originaltilstand, og jeg forlanger kr.60.000 for komplett spiller. Vurderer...www.finn.no
Går rett inn i samlingen!
Hyggelige folk både Thore og Gerrard, men tror ikke de kan så mye om platespillere?Det er nok ikke mulig. MEN det finnes jo andre merker, Thorens for eksempel... Eller Garrard
Selges uten vakuumenhet og med vanlig lager til tallerken, ikke luftbårent.Micro Seiki platespiller selges/byttes. | FINN-torget
Selger en Micro Seiki platespiller som jeg dessverre sliter med og få plass til i min tildelte del av stuen! Den er ikke 100% original, men jeg har bra dokumentasjon på hva som er gjort og hva som følger med. Svindyr i originaltilstand, og jeg forlanger kr.60.000 for komplett spiller. Vurderer...www.finn.no
Takk for tipset, får høre med Jørgen hvis det blir aktuelt.Det står en hos hi-fi og vinyl , men aner ikke pris.
Satans flåing. En kompis trengte nye strikker til sin SME 30 for noen år siden. Kostet 3.300,- mener jeg....og leveringstid! Jeg skaffet de samme o-ringene fra Otto Olsen AS på Lillestrøm. Kom på drøyt 300,- pluss mva for en pose med 50 stk. Lagervare. Identisk produkt. Og dobbelt så mange.SME skal ha £142,89 pluss frakt og mva for innmaten i motvekta til 309. Grei kilopris det. Jeg sa ja takk men nei takk til det tilbudet.
Dessverre ikke overraskende. SME er virkelig drøye på visse ting, i begge retninger. Det finnes folk som har levert inn en velbrukt 309 med aluminiumsarm og fått tilbake en 309 med nytt magnesiumsarmrør. Det samme har hendt med eiere av V hvis nettet er til å stole på. Sliten V levert til service, ny V kommet i retur. Jeg forstår meg virkelig ikke på SME.Satans flåing. En kompis trengte nye strikker til sin SME 30 for noen år siden. Kostet 3.300,- mener jeg....og leveringstid! Jeg skaffet de samme o-ringene fra Otto Olsen AS på Lillestrøm. Kom på drøyt 300,- pluss mva for en pose med 50 stk. Lagervare. Identisk produkt. Og dobbelt så mange.
Jeg er storfornøyd med min 309 og til og med min SCHME V. Har ingen erfaring med eldre armer men det jeg har lest er at de spiller flott matchet med rett pickup og er lette å vedlikeholde og oppgradere. Deletilgangen virker å være mye bedre enn på de nyere armene. Mye juling tåler de også. Andre her kan garantert gi deg et bedre svar enn meg. Er det en 3009?Jeg tenkte å legge inn et bud på denne, men er det lurt å holde seg unna sme. Vis vedlegget 802000
3009 er trygge gode armer,lette å fixe om det skulle være noe.Hei ja det 309 som pr nå har en pris på 250 pund ca 2881,40
Gjelder det denjeg ser på .Ikke blant de siste som ble produsert. Synes prisen er høy.
Det har skjedd meg for en del år siden. Leverte inn en sliten SME V til service, og fikk en tilsynelatende ny en tilbake uken etterpå.Det samme har hendt med eiere av V hvis nettet er til å stole på. Sliten V levert til service, ny V kommet i retur. Jeg forstår meg virkelig ikke på SME.
Heldiggris!Det har skjedd meg for en del år siden. Leverte inn en sliten SME V til service, og fikk en tilsynelatende ny en tilbake uken etterpå.
Mvh