ragwo
Mud-fi freak
Teaser nummer fire:
Her går det nå i ekspressfart, opp til 45m/s. Akkurat passe tempo når man er middelaldrende, utålmodig og klar for nye leker.De pakkene bør vel komme frem snart med den medvinden fra "Ingunn" i kveld!
Takk for det! Ingunn har vært høvelig snill med oss her i kulturhovedstaden. Noen vinduer og tak har fått luftet seg, men det må vi nesten forvente. Nå nytes utsikten på jobb. Det knaker godt i vinduene, lite ly å finne i 8. etasje.Håper dere nordpå klarer å håndtere hun Ingunn, som flyr forbi oppe hos dere!!
Mulig jeg har sagt det før, men det må være Norges beste kantineutsikt. Når det er klarvær...Her går det nå i ekspressfart, opp til 45m/s. Akkurat passe tempo når man er middelaldrende, utålmodig og klar for nye leker.
Takk for det! Ingunn har vært høvelig snill med oss her i kulturhovedstaden. Noen vinduer og tak har fått luftet seg, men det må vi nesten forvente. Nå nytes utsikten på jobb. Det knaker godt i vinduene, lite ly å finne i 8. etasje.
Vis vedlegget 991481
Som sytpeis liker jeg å klage på det meste, men greier ikke å klage på utsikten fra jobb uansett hvor mye jeg prøver. Tror vi er den intensivavdelingen med best utsikt i Norge, eller Nordland, men hvertfall i Bodø.Mulig jeg har sagt det før, men det må være Norges beste kantineutsikt. Når det er klarvær...
Jeg har hs-2 og hs-1a de har også den muligheten.hva går under betalbar pris?
yamamoto hs-3 veier 8.2g, og koster ikke enormt mye.
Tja, det er brukbar utsikt fra sykehuset i Narvik også.. og det kan muligens bli en meget rå utsikt fra det nye sykehuset også avhengig av hvor i bygget kantinen og intensiven blirSom sytpeis liker jeg å klage på det meste, men greier ikke å klage på utsikten fra jobb uansett hvor mye jeg prøver. Tror vi er den intensivavdelingen med best utsikt i Norge, eller Nordland, men hvertfall i Bodø.
Transportskade? Utrolig irriterende!!Strøkent plinth og lokk.
Vis vedlegget 991798
Rettelse; var strøkent. Siteter gammelt japansk ordtak: Balle!
Alt og alle fra Narkvik er diskvalifisert, da det er viden kjent at byen er de selverklærte verdensmesterenes vugge innen alle kategorierTja, det er brukbar utsikt fra sykehuset i Narvik også.. og det kan muligens bli en meget rå utsikt fra det nye sykehuset også avhengig av hvor i bygget kantinen og intensiven blir
Ja og ja, utrolig irriterende!Transportskade? Utrolig irriterende!!
Ja det er ikke fritt for idioter her som tror de er verdensmestere..Alt og alle fra Narkvik er diskvalifisert, da det er viden kjent at byen er de selverklærte verdensmesterenes vugge innen alle kategorier
Skjedd meg et par ganger; lokk MÅ pakkes separat!Ja og ja, utrolig irriterende!
Jeg minnes en ultrastrøken Gyrodec jeg kjøpte en gang. Tror ikke det var en del av plexien som var hel når den kom frem.Skjedd meg et par ganger; lokk MÅ pakkes separat!
Jeg vet, trodde det var en selvfølge. Det var det tydeligvis ikke.Skjedd meg et par ganger; lokk MÅ pakkes separat!
Min måler 8.2 gramMens vi er inne på teamet; jeg trenger et lettvektsheadshell* med mulighet for justering av azimuth og zenith, til betalbar pris. Noen gode tips? Har vurdert Audio-Technica AT-LH11H og en Dremel, men det bør bli siste utvei.
*Ca 10 gram, gjerne under.
Det var billig!Min måler 8.2 gram
har en svart ,er litt finere , funker fint
Pats Audio Azimuth Adjustable Turntable Headshell - Gray | eBay
The M2 screw mates with an insert allowing the connector to be adjusted using a hex wrench (included). Overall weight is 10 grams which is ideal for many tonearms. Most Japanese designed turntables and tonearms from the 60's - 80's with "S" and "J" shaped tonearms utilize this type of headshell.www.ebay.com