Evo III
Hertugen
Kjøper gjerne enJeg har to som ikke funker. Leker ikke skrotnisse.
Kjøper gjerne enJeg har to som ikke funker. Leker ikke skrotnisse.
Næææ de korf armene har jeg ikke trua påSannsynligvis, hadde blitt ca 70k inkludert frakt og mva. Ikke akkurat lommepenger og vanskelig å forsvare prisen. Regner med at en Korfarm spiller bedre til halve prisen.
Hvorfor ikke. Det hender at jeg angrer på at jeg kjøpte en Bokrand til halve prisen, nemlig.Næææ de korf armene har jeg ikke trua på
Send PM, alt er mulig i disse tider. Jeg har gått litt lei.Kjøper gjerne en
Fordi det er mye bedre at Ragwo bruker 70K på en Technics arm.Hvorfor ikke. Det hender at jeg angrer på at jeg kjøpte en Bokrand til halve prisen, nemlig.
Jeg ser at det kan lett missforstås, jeg personlig hadde ikke satt en Korf på en SP-10. Dette pga utseendet ikke kvaliteten på armen, som sikkert er meget bra.Hvorfor ikke. Det hender at jeg angrer på at jeg kjøpte en Bokrand til halve prisen, nemlig.
Helt grei den, men SP-10 kler en litt kraftigere arm er min mening(base altså)er jo vintage dette tross alt.Jeg synes 11-tommeren til Korf har det riktige stuket til SP-10, s-form og greier.
MvhHva er poenget med filten mellom plastbiten i front og huset? Kun beskyttelse for spolene? Av en eller annen grunn er filten fjernet på mitt nye bruktkjøp.
Vis vedlegget 1090907
Spørsmål nummer to blir da; hva er poenget med plastbiten, annet enn for å skåne opphenget og l heller la det gå ut over nåla?
Hyggelig at du stikker innom, men akkurat den ble litt for vag for en stakkars skrotnisse i isødet.
Ikke bare degHyggelig at du stikker innom, men akkurat den ble litt for vag for en stakkars skrotnisse i isødet.
Lyra Argo.Lyrar på kven det blir!
Utrolig klønete å fjerne filten da. Mulig jeg kan klistre på noe filt fra ungenes flanellografsamling.Lyra Argo.
Og ja, filten sitter for å unngå å få støv inn i "motoren".
Your guess is as good as mine. Ser at Lyra generelt sverger til plastfanger på pickupene sine.Plastbiten??
Kunne være for å gi mulighet til perfekt oppspenning av magnetsystemet (men her gjetter jeg)
Meget mulig, har ikke kikket på bilder av Argo i med argusøyne. Finfin tidtrøyte på nattevakt, så nå skal det studeres!Du skrev "bruktkjøp".
Sikker på, at den ikke er "retippet"?, Da ville det gi mening å fjerne filten