Honkey-Chateau
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 13.02.2007
- Antall liker
- 388
Ikke hvis du flyr fra Saudi Arabia.Da kan du trygt regne med å bli kastet av og dømt for rasisme
Honkey
Ikke hvis du flyr fra Saudi Arabia.Da kan du trygt regne med å bli kastet av og dømt for rasisme
Av ymse årsaker så tror jeg ikke at riskoen for å bli sittende ved siden av en ortodoks jøde er så veldig stor om du flyr ut fra Saudi.....?Ikke hvis du flyr fra Saudi Arabia.Da kan du trygt regne med å bli kastet av og dømt for rasisme
Honkey
Akkurat dette kan vel forklares med bakgrunn i hvordan IQ tester er laget. Man skårer ikke så veldig høyt på slike tester hvis man fornekter vitenskap og kunnskap som følge av vitenskap. En kreasjonist vil vel ikke gjøre det plagsomt godt på en slik test. Og takke fan for det!
Saudi offer for Moscow mosque, Orthodox call for church in ArabiaSaudia Arabia bygger moskeer over hele verden men nekter kirker å bli bygd i sitt eget land.
A Saudi offer to build a large mosque in Moscow has prompted Russian Orthodox organisations to ask for permission to build an Orthodox church in Saudi Arabia. Several western Christian churches have asked for or suggested such reciprocity with Saudi Arabia, which funds mosques abroad but bans any religion but Islam at home
“You often say that Islam is a religion of justice. However, if Saudi Arabia builds mosques in dozens of Christian countries, isn’t it just to build a church for Christians living in Your Kingdom!” says the letter quoted by Interfax. “It would be just to create the same conditions for Saudi Christians as Muslims have in Russia … It is the only way to make interreligious dialogue honest and just.”
2. Atheists, terrorists. On Feb. 28, Erdoğan criticized a group of students who protested newly-built road crossing through the Middle East Technical University (ODTÜ) in Ankara. “We opened a boulevard in Ankara despite these leftists, these atheists. They are atheists, they’re terrorists.” Oh by the way, they are students of the university, which is the only Turkish school that made it into the list of world’s best 100 universities.
Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
– Flere drept i skyting i redaksjonslokale - Nyheter, tv og radio fra hele verden - NRK.no
Det finnes ikke ord.
Honkey
Get used to it, islam er her for å bli dessverre.Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
– Flere drept i skyting i redaksjonslokale - Nyheter, tv og radio fra hele verden - NRK.no
Det finnes ikke ord.
Honkey
Skjønner ikke spørsmålet ditt, og hvilken relevans det har. 2, kanskje.Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
Det finnes ikke ord.
Honkey
Hvor overrasket er du på en skala fra 1-10, hvor 10 er mest overrasket?
Det finnes en del ting i livet jeg ikke tenker å venne meg til.Get used to it, islam er her for å bli dessverre.Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
Det finnes ikke ord.
Honkey
Skremmende!
Ja, dessverre...Get used to it, islam er her for å bli dessverre.Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
Det finnes ikke ord.
Honkey
Det finnes en del ting i livet jeg ikke tenker å venne meg til.Get used to it, islam er her for å bli dessverre.Ondskapen kjenner fortsatt ingen grenser.
Det finnes ikke ord.
Honkey
Honkey
Så lenge Islam går under dekke av å være en religion er det på tide å se alvorlig på hele religionsfrihetsbegrepet, og se om det ikke heller er andre friheter som er viktigere å beskytte enn friheten til å drive med Islam på bekostning av alt annet.Skremmende!
Jeg begynner å stille meg spørsmålet; hva skal vi med disse moskene, hva skal vi med religionsfrihet og hva skal vi med disse ekstreme menneskene? Hvorfor går vi rundt med silkehansker når det gjelder disse? Jeg begynner å mislike det...
Ikke nok med at de får lov til å praktisere sin religion og bygge sine bygg, de får penger for det også!
Nå tror jeg de fleste muslimer ikke ønsker seg IS og sharia, men det begynner å bli skremmende mange!
"Muslimer flest" gir liten mening. Stort sett er dette bare en demografisk betegnelse over mennesker som ble tvangsinnmeldt i Islam ved fødselen av, og som aldri har fått velge. Det er obligatorisk for store deler av jordens befolkning, og de aller fleste av disse ville hatt det mye bedre om vi kommer Islam til livs og setter dem fri.Jeg er nok et stykke unna deg, Gjestemedlem, når det gjelder virkemidler og løsninger rundt dette. Jeg tror ikke at muslimer flest applauderer her.
Vel det var én av Breivik. Det er millioner av Islamister.Men jeg er bare veldig redd dette har kommet for langt, at ekstremistene (ekstremister på begge sider, se ABB) har vunnet både første og andre slaget. Jeg skjønner ikke hvordan vi, i vesten, skal kunne klare å leve normale liv nå. Dette vil henge over oss lenge og jeg ser bare tafatte politikere som tenker mere på sin neste jobb etter politikken, enn på hva som kan gavne samfunnet på lang sikt.