J.E.R
Overivrig entusiast
Will do...Sluket, ha en fin kveld, det har jeg, hornene spiller aldeles vakkert "Leonard Cohen - Ten New Songs"
Flott tråd og grattis med byggverkene Jan Erik
Da er det bare å nyte (med ulla ute) og la timene gå.
Den siste tuningen blir sikkert artig når elementer og øra har gått seg til!
gismo
Tja. Har hørt begge deler.Prøv en Mingda med 805 utgangsrør og 300B som driver - og du vil ikke se deg tilbake!
Har hørt 805, 845 og 300b. Alle SET. Magien i mellomtonen til 300b greier ikke de andre to rørene matche. 845 har et fundament nedover som er ubegripelig. Dessverre koster det skjorta. Dessverre.Hva synes du Haavard?
Andre tips som vil skape magi på mine fulltoner og som ikke raner en slank pengebok?
Du kan jo teste den marantz 7 kopien ma har på doxa effekten din.hvilke modell vil dere si jeg bør gå for når eneste jeg har erfaring med er kt88
Kunne gjerne tenkt å teste den Marantz 7 saken jeg også...Du kan jo teste den marantz 7 kopien ma har på doxa effekten din.hvilke modell vil dere si jeg bør gå for når eneste jeg har erfaring med er kt88
For å oppklare litt...Nye rør på vei...
MATCHED PAIR 6N2P-EV = 12AX7 = ECC83 Tubes NOS, Voskhod, SAME PART, V-1970
KT77 JJ matched Paar (= 2 Röhren )
Prøver KT77 som ekvivalenttil EL 34...
Bare å sette inn? eller må det justeres bias...noe jeg ikke kan...
Noen som vet?
Et godt råd:For å oppklare litt...Nye rør på vei...
MATCHED PAIR 6N2P-EV = 12AX7 = ECC83 Tubes NOS, Voskhod, SAME PART, V-1970
KT77 JJ matched Paar (= 2 Röhren )
Prøver KT77 som ekvivalenttil EL 34...
Bare å sette inn? eller må det justeres bias...noe jeg ikke kan...
Noen som vet?
Spiller nå med KT77 i forsterkeren (Music Angel EL34 x3), byttet ut EL34 rørene, dette fungerer bra og spiller flott. Ingen justeringer av bias er gjort, rørene er veldig like så de kan byttes om hverandre.