Det der vil jeg ikke høre mer om i det hele tatt :-Xmadman skrev:Hverken Sluket eller jeg er myke om morran, det er utover kvelden og natta vi kan bli litt myke !
-m
LMC skrev:to forskjellige bruksområderslowmotion skrev:Så da skal du hive 300b forsterkerne da?
Eller er det bare et bevis på at røret 300b er oppskrytt? ;D ;D ;D
![]()
alt handler om kompromisser
det gjelder bare å finne de mest kledelige til hvert enkelt system
mvh
Leif
en hva da....en danskepølse?pengesluk skrev:Hva med å bygge den inn i en
Sånn som dem gjør med miniatyr seilbåter ... ?? Kult ;D ;DLMC skrev:eller ei hel ei? ;D
mvh
Leif
Hva skjedde her??? Skulle være flaske, sevsagt som i flaskeskute!! Nærmest rør-i-rør, som det heter på rørleggerspråket.. Er jo store nok flasker å få tak i!pengesluk skrev:Hva med å bygge den inn i en
Kan vel bruke den du tømt i helga ... for den var vel ikke liten ?? :pengesluk skrev:Hva skjedde her??? Skulle være flaske, sevsagt som i flaskeskute!! Nærmest rør-i-rør, som det heter på rørleggerspråket.. Er jo store nok flasker å få tak i!pengesluk skrev:Hva med å bygge den inn i en
kortene er bortimot ferdige; men opampene fra mouser.com har havna på gardermoen og da stopper jo alt opp i tollenAndreas skrev:Ka med den reggen du dreiv å kuka med til 300b ampen. Kanskje den i spuden kan ta anlegget ditt med ut på djevelens dansbord.
0, 375 w ??LMC skrev:Hi hiseneste nytt:
har misforstått noe i LC-LC b+ poweret i SPUD, så Gary sier jeg trolig bare har fått ut halv av ønsket effet!
og den var skarve 0,75watt !
og likevel drar den Trio til nesten dustenivåer! MED basskontroll !
nå må jeg inn med et par kondiser per side før OPT både på ht og hodetel utgang!
spennende hva som skjer, når jeg har gjort det til helgen
I´ll be back!
mvh
Leif
Her har jeg gått ifra 400w til 40 ... og det er jo enda 100 ganger så mye som Leif har ...bambadoo skrev:Venter på byggetråd om milliWatt forsterkere nå![]()
Men så er det batterikapasitet da... ?? Serriøst .. Lar det seg gjøre ?? Holder det ut i dem små nattetimer ??pengesluk skrev:Eco-project; SPUD/110dB horn/DAC/PC alt på solcelle/mølle/batteri - høyere, billigere og bedre lyd enn noen, uten bruk av energi!