Ray Lamontagne

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Hei!
Min absolutte favoritt av fjorårets cd kjøp. Vokser med antall gjennomlyttinger. Kan kanskje virke litt kjedelig for noen, men den bør høres flere ganger.
På andre plass, Patricia Barber " Mythologies"

mvh

Lars
 
K

kiwi

Gjest
Har skiven Trouble synes det er en kjempefin plate, sitter som et skudd etter noen gjennomlytninger ;)
 

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
700
Antall liker
1
Denne har jeg.. Veldig god plate, og for en stemme :).
 

Oryx

Fersking
Ble medlem
06.09.2006
Innlegg
1
Antall liker
0
Hei Rune S!

Har begge platene, gode begge to. Dei er ulike i stilen, men den siste er favoritten. Nydeleg plate. Den fekk ellers god kritikk i siste nr. av Mojo.

Helsing Oryx
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har begge i samlingen min, men den siste er også min favoritt av de to. Problemet med Trouble (obs ubevisst ordlek) er at den er noe mer ujevn enn toeren som i min øyne og ører ikke har ett eneste dødpunkt...
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Har låta Trouble på DVD fra BBC's Later program hvor han står alene med kassegitar, imponerende prestasjon!
 

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Innlegg
66
Antall liker
0
Har nå hørt "Till The Sun Turns Black" og det er uten tvil en god plate. Ved første gjennomlytting virker den litt kjedelig ,men er nok redd for at denne platen kommer til å vokse på meg etterhvert.

Her skal det en tur til platebutikken.
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har nå hørt "Till The Sun Turns Black" og det er uten tvil en god plate. Ved første gjennomlytting virker den litt kjedelig ,men er nok redd for at denne platen kommer til å vokse på meg etterhvert.

Her skal det en tur til platebutikken.
Du kan desverre ikke skryte på deg "ditt livs tabbe" etter det butikkbesøket ;D
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

kjøpte "trouble" forleden dag etter anbefaling her på forumet og fra Tom Sjeklesæter i radioen og det angrer jeg ikke på :).fikk litt assosiasjoner til første Damion Rice's album "(0)"

mvh. s,
 
Topp Bunn