WayAhead
Æresmedlem
Big Cats……..
De hadde det artig. Snakk om morsom arbeidsplass - savner dem !Big Cats……..
Lurer på om de finner ut hva som faktisk skjedde her. Lastebilen skal ha kjørt forbi noe rett før ulykken (!), uvisst hva, men man ser bremsespor etter den i veien i rett fil rett før smellen. Han sier bilen kom i stor fart rundt en sving og ikke klarte svingen. Motparten kan ikke si stort (!), men det var altså noen eller noe som ble forbikjørt... Tydelig ikke klart da lastebil sjåføren mistet lappen ut året, eller var det et år. Time vil sjå.Grusom bilulykke i Hallingdal:
Tre personer omkom i trafikkulykke i Flå: - Jeg står med tårer i øynene
FLÅ (VG) Både Flå og Krødsherad kommune har satt krisestab etter at en lastebil og en personbil var i en møteulykke mandag kveld. Tre personer, som alle var i personbilen, er bekreftet omkommet.www.vg.no
Bilde fra DT: Bak mur
Dødsulykka i Hallingdal: Lastebilsjåføren fratatt førerkortet
Lastebilsjåføren som var innblanda i dødsulykka i Hallingdal får førerkortet inndratt i inntil ett år mens politiet etterforsker saken. Det har Buskerud tingrett bestemt i ettermiddag.
Det var en nedkjørt BMW de handlet for 5000......Litt merkelig dette. Lastebilen gikk igjennom autovernet og havnet 20m ned en skråning. Guttene hadde vært i Drammen og kjøpt (sprek?) bil. Spørs om det gikk vel fort der og at de kan ha mistet kontrollen. Synes det kan se ut som om det har vært en BMW men det er kun min antagelse.
Forøvrig:
Hva gjør du da som yrkessjåfør - NAV ? Regner med at du da kan få igjen en årslønn plus plus om politiet ikke finner noe på deg ....Politiet har en tendens til å konfiskere lappen til yrkessjåførene i slike ulykker.
Uten at jeg har nærmere innblikk i saken, så var min første reaksjon når jeg så bildene av ulykkesbilen i media, at her må det ha vært seriøst høy fart involvert. Vraket er fullstendig sammenkrøllet.
Johan-Kr
Tragisk, ja.Hva gjør du da som yrkessjåfør - NAV ? Regner med at du da kan få igjen en årslønn plus plus om politiet ikke finner noe på deg ....
46 tilbakekallinger
Bremsene svikter, airbagen virker ikke
Bremseproblemer på VW og Volvo, feil på kollisjonsputene i Citroën og et speedometer som viser 45 når du kjører i 80.