Redd XP!

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
Det var jo en gledelig nyhet. ;D Nå blir det enda mer aktuelt med ferdig installert Linux.

Ellers kan jeg anbefale en tur på søppelplassen for elektronikk. Var der med en haug med utrangert drit her om dagen. Der finner du dynger med gyldige XP lisenser. Der hører de kanskje hjemme og, eller.....? ;)

 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
MS lanserer sp3 for xp før denne datoen, så det er ikke noe å grue seg for..............
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
De slutter ikke å lage oppdateringer, de slutter å selge nye lisenser, bare så det er klart. Ikke så dramatisk IMHO.
 

Dr.Evil

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2007
Innlegg
635
Antall liker
8
Torget vurderinger
2
Rhesus skrev:
Det var jo en gledelig nyhet. ;D Nå blir det enda mer aktuelt med ferdig installert Linux.

Ellers kan jeg anbefale en tur på søppelplassen for elektronikk. Var der med en haug med utrangert drit her om dagen. Der finner du dynger med gyldige XP lisenser. Der hører de kanskje hjemme og, eller.....? ;)

Helt enig!!
Har lurt på Linux i en halv generasjon!!

Dr.Evil
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Dr.Evil skrev:
Rhesus skrev:
Det var jo en gledelig nyhet. ;D Nå blir det enda mer aktuelt med ferdig installert Linux.

Ellers kan jeg anbefale en tur på søppelplassen for elektronikk. Var der med en haug med utrangert drit her om dagen. Der finner du dynger med gyldige XP lisenser. Der hører de kanskje hjemme og, eller.....? ;)

Helt enig!!
Har lurt på Linux i en halv generasjon!!

Dr.Evil
Det store problemer er at det ikke er én Linux men et utall distribusjoner. Så med mindre man har god kjennskap til systemet fra før og selv kompilerer programpakker så er det vanskelig å installere andre programmer enn de som følger med eller er spesielt tilrettelagt for den spesielle utgaven. Og hver gang det kommer en ny oppdatering av distroen så ser det ut til at alle tidligere programmer ikke vil la seg installere uten videre.

Men hvis man klarer seg med en håndfull utvalgte programmer, som en web browser, Gimp og Openoffice er det like greit som andre OSer.
 
Topp Bunn