Kommnetar til rack,
AN - CD TWO, bra drivverk med klassisk Philips laser.
DAC Reimyo DAP999EX, beste DAC'en jeg har prøvd som endte med kjøp. Noen hevder at DAC ikke har så mye å si, men det har det ! Selv om musikken tygges igjennom GS hører jeg store foskjeller på de DAC'er og integrrerte CD spillere jeg tidligere har prøvd. Reimyo er rett å slett en musikk formidler av rang, ekstremt muskalsk uten at detaljer er maskert, masse dynamikk ut å låte hard og digitalt.
Reimyo ALS-777 AC Line stabilizer, power til CD drivverk/DAC/og mid-tweet rør forsterker, har 4 AC ut max belastning vedvarende 10A. (mer en nok)
Mellomtone horn, amp Mastersound SE EL34, låter dyamiskt og åpent.
Midbass horn - LAB12 SUONO KT150 rør på utgangen. Prøvde først i Ultra Linear pentode, deretter i triode (lavere effekt), i triode drift er den fantastisk god i midbass, til nå med god margin den beste ampen jeg noen gang har prøvd i midbass. Masse smekk og driv, låter åpent med varme/fylde i nedre mellomtone uten at dynamikken bortfaller, eller at det blir slapt. Tidligere amper testet i midbass, Belcanto , TBI hdss i batteri drift (også meget god) , 2A3 SE, Audioinovation SE EL84.
Groundsound delt - sub 20 - 80 hz / fostex 80 - 150hz / midbass 150 - 740hz / mid-tweet 740 - infinity (tweet RAAL 9" delt passivt ved 7800hz)
Alt i bass er klasse-D hypex