Hils alle, og God Jul! :-*.Lett gjenkjennelig med den omegaen.en graverende feil med det bildet er forøvrig et kjent hfs-medlem som ruller rullings mens han forklarer reglene for de små.
God jul til dere begge, fruen og Erik hilser også.
Erik gjør seg klar til 5 julenisseoppdrag i kveld O0
Spis nå godt så du ikke blåser vekk i vinden! Ha en riktig god julHils alle, og God Jul! :-*.Lett gjenkjennelig med den omegaen.en graverende feil med det bildet er forøvrig et kjent hfs-medlem som ruller rullings mens han forklarer reglene for de små.
FEM julenisseoppdrag?! Jeg hadde tatt det som et hint om å slanke meg, men det er meg
God jul til deg og dine!
Feter meg opp, iht Dr Karmis formaning.Spis nå godt så du ikke blåser vekk i vinden! Ha en riktig god julHils alle, og God Jul! :-*.Lett gjenkjennelig med den omegaen.en graverende feil med det bildet er forøvrig et kjent hfs-medlem som ruller rullings mens han forklarer reglene for de små.
FEM julenisseoppdrag?! Jeg hadde tatt det som et hint om å slanke meg, men det er meg
God jul til dere alle
O
Her er døgnåpent torsdag til søndag Velkommen.God jul til dere alle
O
godt å se deg ved godt mot, evo.
kjipe greier, den blodforgiftninga.
svinger gjerne innom ilpa romjula hvis du er hjemme.
tenkte å sjekke horna til jorge også når jeg først er i nabolaget.
Hyggelig det,vi skal en tur på The Well og en tur i operaen så bare send en SMS eller ring så finner vi en dagGod jul til dere alle
O
Den Pass’en du IKKE skulle selge???Her er døgnåpent torsdag til søndag Velkommen.God jul til dere alle
O
Tenkte jeg skulle se om jeg fikk byttet Pass Labs i noen rørblokker denne Romjulen, men lyd er det uansett
J
Har jeg ALDRI sagt...Den Pass’en du IKKE skulle selge???Her er døgnåpent torsdag til søndag Velkommen.God jul til dere alle
O
Tenkte jeg skulle se om jeg fikk byttet Pass Labs i noen rørblokker denne Romjulen, men lyd er det uansett
J
O
HarrudessåHar jeg ALDRI sagt...Den Pass’en du IKKE skulle selge???Her er døgnåpent torsdag til søndag Velkommen.
J
O
Må få prøvd litt rør på disse hønna også
chúc mừng năm mới
...jeg er egentlig ganske god i uttalen på denne, men det er litt vanskelig å vise det her...
-Juliette Binoche? Les Amants de Pont-Neuf?Den dama der har gjort mange gode roller.
Så henne første gang på kino i en god film jeg ikke husker navnet på i farta.
...Pount Neuf ett eller annet.
Da var hun ungdom, som jeg også var.
Tida flyr.