65finger, hva i pokker'n har du gjort nå ! ?Gago skrev:ps! bilen min er IKKE oppegående.
spør 65finger om hvorfor. ;D ;D ;D
![]()
Rakk du ikke å svinge ut til siden....og stoppe? ;D ;D :-\Gago skrev:![]()
![]()
tror bho klarer å legge sammen 2 pluss 2... ;D
Så rart at han ikke ville selge? ;D65finger skrev:Slemme BHO ville ikke selge![]()
Usj, ikke noe særlig det der65finger skrev:Huff og Huff! Haikeren fra helvete ligger godt i senga med bøtte og lider. Du får sende bilen på innvendig vask på min regning Gago. Til tross for elendig form (startet bedre) var det veldig hyggelig å besøke BHO.
Takk for visitten ja.65finger skrev:Huff og Huff! Haikeren fra helvete ligger godt i senga med bøtte og lider. Du får sende bilen på innvendig vask på min regning Gago. Til tross for elendig form (startet bedre) var det veldig hyggelig å besøke BHO. Fantastisk anlegg (Hørte det til tross for formen) Det spilte MUSIKK med stor M. Utrolig dynamikk og en Deilig mellomtone. Lyden var aldri hard og kantet. Mye flott musikk. For et skyv!! Slemme BHO ville ikke selge![]()
65finger skrev:Huff og Huff! Haikeren fra helvete ligger godt i senga med bøtte og lider. Du får sende bilen på innvendig vask på min regning Gago.
hehe, får håpe det blir som normalt snartGago skrev:65finger skrev:Huff og Huff! Haikeren fra helvete ligger godt i senga med bøtte og lider. Du får sende bilen på innvendig vask på min regning Gago.
ikke stress.
gikk over med såpe isted.
deretter kjøpte jeg den råeste, tyskproduserte duftsprayen de hadde, til 2.000 kr. literen, og sprayet bilen ned.
så nå lukter bilen min som dassene på gardemoen på en middels dag. ;D
bambadoo skrev:Leste denne
http://www.oslo-audio-society.com/html/vi_har_besokt/Le_2009/Le_01.html
Så på bildet. Må bare spørre Le. Var du på Aker brygge Lørdag formiddag?
Fridays? Evt. bare en som lignet ??![]()
impulse skrev:Netopp. Det kan jeg bekrefte at du er.Som du selv sier, han lignet jo bare. ;D
Tro meg, det er bare en av deg :Gago skrev:hmmmm...urovekkende, selv tatt i betraktning at alle asiatere "ser like ut" for dere hvitingene. ;D
Gago skrev:impulse skrev:Netopp. Det kan jeg bekrefte at du er.Som du selv sier, han lignet jo bare. ;D
nå kom jeg plutselig på at du også rapporterte om en dobbeltgjenger heromdagen.
nede på oslo s, right?
hmmmm...urovekkende, selv tatt i betraktning at alle asiatere "ser like ut" for dere hvitingene. ;D
Flott stue ;Dbambadoo skrev:Leste denne
http://www.oslo-audio-society.com/html/vi_har_besokt/Le_2009/Le_01.html
Så på bildet. Må bare spørre Le. Var du på Aker brygge Lørdag formiddag?
Fridays? Evt. bare en som lignet ??![]()
Hørt rykter om det.Cobra2 skrev:Hva skuer mitt øye...? Er det min gamle JLH Riaa?
Arne K
Cobra2 skrev:Hva skuer mitt øye...? Er det min gamle JLH Riaa?
Arne K
JanR skrev:Hørt rykter om det.Cobra2 skrev:Hva skuer mitt øye...? Er det min gamle JLH Riaa?
Arne K
Hørte også noen rykter om at den skulle hit på besøk men det er nok bare rykter 8)
/jan
Stemmer du skulle nedoverGago skrev:JanR skrev:Hørt rykter om det.Cobra2 skrev:Hva skuer mitt øye...? Er det min gamle JLH Riaa?
Arne K
Hørte også noen rykter om at den skulle hit på besøk men det er nok bare rykter 8)
/jan
12. juli, janr.
da drar jeg til vietnam og blir borte en måned.
riian og dyna'en skal da overlates i dine trygge hender.
og hvem vet, kanskje dyna'en ikke finner veien hjem igjen når sommeren er over... ??? :-[ ;D
Hehe ;DCobra2 skrev:Vel, det er bare trafo, resten av power-supplyet er i riaa-chassi...
Og siden det oprinnelig skulle til Egersund, passet en rekeboks perfekt?
Arne K
egersundere er flyktige folk, vet du.Cobra2 skrev:Vel, det er bare trafo, resten av power-supplyet er i riaa-chassi...
Og siden det oprinnelig skulle til Egersund, passet en rekeboks perfekt?
Arne K
65finger skrev:Jeg syntes psuen er tøff![]()
;D ;D ;DGago skrev:65finger skrev:Jeg syntes psuen er tøff![]()
du kan overta rekeboksen til bruk i "nødsituasjoner" når jeg bygger trafoen inn i trekabinett. ;D
65finger skrev:;D ;D ;DGago skrev:65finger skrev:Jeg syntes psuen er tøff![]()
du kan overta rekeboksen til bruk i "nødsituasjoner" når jeg bygger trafoen inn i trekabinett. ;D
JanR skrev:Syns det lukter av hele greia :8)
/jan
ja, gradivis.65finger skrev:slipper spylukta?