KrazyIvan#
Hi-Fi freak
Alright å se Gutta boys blomstre sammen, fin bukett
Tanker i rommet:Noen låter i varmen, bare for å sjekke at alt er i høyeste grad på stell.
Vis vedlegget 736208 Vis vedlegget 736209
Du glemte vel verten?Tanker i rommet:
- Dette låter bra bruttern.
- Fett, kan forsterker modifiseres enda et hakk montro?
- Imponerende, jeg er egentlig ferdig med rør og horn, men…
- Dette må jeg kunne få kjøpt. De høyttalerne var jo lagt ut til salgs for en stund siden.
Her kommer den:Du glemte vel verten?
Ikke åpne den. IKKE ÅPNE DEN.forresten, dette må være første gang i tuskhandleriets verdenshistorie at jorwed gikk i minus etter et hifibesøk.
denne boksen skal ikke konsumeres, den skal innglasses og settes på hylla.
Vis vedlegget 736238
frisk og rask igjen nå, etter halvannen tapt arbeidsdag.God bedring M8 og takk for maten
bare kombyr du på kaffe og parkeringsplass, kan jeg komme om en times tid, jeg.
okay! Blir vel cirka kl to da. Kom plutselig på at jeg ikke er ferdig med morgenstellet ennå.bare kom
Morsomt med både dine @rama, og andres betraktninger, og fint at folk deler opplevelser her inne.maggies og en stram pushpull røramp med stiv psu og nok krefter hadde også vært artig å oppleve.
forøvrig holder jeg døra oppe for drop-in besøk noen dager til, før fokuset flyttes fra hifi til andre ting for en stund.
Kan ikke love syntetiske sukkervarer.unchain my heeeeaaaart…
får stikke innom deg neste gang jeg er sugen på lakrisbåter og heksehyl, bluesern.
unchain my heeeeaaaart…
får stikke innom deg neste gang jeg er sugen på lakrisbåter og heksehyl, bluesern.
Blir med jeg og da...Vil høre dette fantastiske MQA vet du... Og vet også veien ...Kan ikke love syntetiske sukkervarer.
På østsida av Mjøsa har vi tradisjon for Napoleonskaker og kaffedokter.
Bare alle etterhvert har fått minst to stikk og ellers er friske og glade kan det sikkert bli råd med det. Bror din kan veien, men det står vel litt andre greier her enn da han var her sist, så han må gjerne henge på.
Ingen CDP, men topp moderne streaming MED full MQA (!) og platespiller m massevis av skamdyre LP-plater. Såkalt snobbevinyl.
Blir såklart fortsatt med, snobbe-vinyl har jeg null peiling på.. Men noen må drive med det ogMQA var mest en spøk, da det gjør både godt og dårlig. Litt ettersom.
Man skal ikke kjimse av origin live armer, super bra, synd de ikke får mer oppmerksomhet her i dette langstrakte landetla oss slutte å late som at det ikke er wagner-vær.
trodde den nye riggen skulle tape mot den gamle på klassisk.
men den gjør ikke det, den er bedre.
tenker fremdeles at mye skyldes armen.
Vis vedlegget 737179
Vis vedlegget 737180
heksehyl, saltede blekksprut og annet totensnadder kan jeg plukke med meg på veien.Kan ikke love syntetiske sukkervarer.
På østsida av Mjøsa har vi tradisjon for Napoleonskaker og kaffedokter.
Bare alle etterhvert har fått minst to stikk og ellers er friske og glade kan det sikkert bli råd med det. Bror din kan veien, men det står vel litt andre greier her enn da han var her sist, så han må gjerne henge på.
Ingen CDP, men topp moderne streaming MED full MQA (!) og platespiller m massevis av skamdyre LP-plater. Såkalt snobbevinyl.
trevligt som alltid, sir.takk for kaffen! Og ja, den nye trilleren, var - om mulig - enda fjongere irl enn på bildene!
Flott spilte den også.