Ta litt forbehold om lydinntrykkene. Det er en god stund siden jeg hørte den forrige forsterkerenJanR skrev:Ikke galt
Morro, ampen hadde jo litt å leve opp til. Audion blokkene spilte ikke dårlig.
Grats igjen Le
/jan
H.R skrev:ser bra ut dette - gleder meg til jeg en dag får planlagt en utflukt for å høre dette - men har litt vanskelig for å se at det kunne bli så mye bedre en det allerede var.
Skink_123 skrev:Er det ubalansert eller balansert drift du har gago?
impulse skrev:Gratulerer med de feteste ampene jeg vet om! Det er på tide med en liten lytteekskusjon snart, forstår jeg. ;D
pulverkaffen er verdt turen fra TotenCanales skrev:takker for gratulasjoner alle sammen.
kjoenik: litt tidlig å trekke noen klonklusjoner bp vs. audion. har bare spilt en ukes tid (selv om jeg kjøpte ampen allerede i sommer, tok litt tid før det klaffet med å få den hjem).
emo: du og hato er velkomne selvsagt.
haavard: ja, racket er for lite nå, og det må vi vel gjøre noe med. ;D
dropp innom neste gang du er i oslo, jeg har deilig lunken pulverkaffe på lur her.
knb: jeg bruker tj mesh globe. digger dem!
Skink_123 skrev:Er det mulig å sykle ut en dag før kulda setter inn? Jeg er sykt spent på oppsettet ditt! Vært det en stund nå. ;D
Supert!Canales skrev:Skink_123 skrev:Er det mulig å sykle ut en dag før kulda setter inn? Jeg er sykt spent på oppsettet ditt! Vært det en stund nå. ;D
det burde vel kunne funke.
H.R skrev:kjære vene - alle med litt selvrespekt burde ha minst en av disse i samlingen sin allerede... 8)
Lurer på om ikke det var den jeg hørte litt på hos rolfozzy, tøff skive i så fall.LMC skrev:i går rippet jeg en ny plate fra junior(eldstemann)
metaljazz med "Shining"
ser om jeg får spilt den i kveld før yngstemann drar igang sub hornet ???
mvh
Leif
Godt jeg fikk solgt den.JanR skrev:Lurer på om ikke det var den jeg hørte litt på hos rolfozzy, tøff skive i så fall.LMC skrev:i går rippet jeg en ny plate fra junior(eldstemann)
metaljazz med "Shining"
ser om jeg får spilt den i kveld før yngstemann drar igang sub hornet ???
mvh
Leif
ps: dra ut sikringen til underetasjen :
/jan