Skamme seg! for ordens skyld BHO og Canales skrudde greiene sammen på 40 minutterJanR skrev:Syns den var kul i svart jeg da.
Beito og krom er ut 8)
/jan
;D65finger skrev:Skamme seg! for ordens skyld BHO og Canales skrudde greiene sammen på 40 minutterJanR skrev:Syns den var kul i svart jeg da.
Beito og krom er ut 8)
/jan
65finger skrev:Skamme seg! for ordens skyld BHO og Canales skrudde greiene sammen på 40 minutterJanR skrev:Syns den var kul i svart jeg da.
Beito og krom er ut 8)
/jan
JanR skrev:;D65finger skrev:Skamme seg! for ordens skyld BHO og Canales skrudde greiene sammen på 40 minutterJanR skrev:Syns den var kul i svart jeg da.
Beito og krom er ut 8)
/jan
Birger kan sin BP abc, ikke tvil
Le fløy vel bare veien
/jan
Canales skrev:JanR skrev:;D65finger skrev:Skamme seg! for ordens skyld BHO og Canales skrudde greiene sammen på 40 minutterJanR skrev:Syns den var kul i svart jeg da.
Beito og krom er ut 8)
/jan
Birger kan sin BP abc, ikke tvil
Le fløy vel bare veien
/jan
jeg var faktisk ganske flink til å holde meg unna ;D
HCS skrev:Wow, vakker sak det der... Grattis!
Hmm, ta en titt oppi de 2 psueneHaavard skrev:Hm, bare 4 trafoer, mine Heart har 6 ;D
Håvard
Værre.....2 stk interstage og 2 stk utgangstrafoer ;DHaavard skrev:Hm, bare 4 trafoer, mine Heart har 6 ;D
Håvard
300b done right!BHO skrev:Værre.....2 stk interstage og 2 stk utgangstrafoer ;DHaavard skrev:Hm, bare 4 trafoer, mine Heart har 6 ;D
Håvard
Men det er jo ikke noe stort poeng og blande strømforsyning inn i utgangstrinnet heller da.
Haavard skrev:300b done right!BHO skrev:Værre.....2 stk interstage og 2 stk utgangstrafoer ;DHaavard skrev:Hm, bare 4 trafoer, mine Heart har 6 ;D
Håvard
Men det er jo ikke noe stort poeng og blande strømforsyning inn i utgangstrinnet heller da.
Håvard
Kan hende det finnes muligheter for å prøve om ikke annet en SE300B.ceroxol skrev:Shit, jeg sikler i stykker tastaturet.. Gratulerer! Er mildt sagt meget nysgjerrig på hvordan dette hadde spilt på mine Duo..
Da er det bare å gå på med chrom rygg, hi hi65finger skrev:Dritfett! fy faen! jeg vil chromme mitt også