J
J.J
Gjest
mesut's mess
Flott, da blir det platefostex og bondebass her etterhvert 8)mesut skrev:JanR skrev:Hva skulle vi gjort uten hanmesut skrev:atter en gang stor takk til bho for hjelp med både det ene og det andre
Det spiller "greit" ? For tror neppe det er plutoniumsfett, eller tar jeg feil ?
/jan
det spiller vel som forventet en god del mindre enn "greit".
meningen er bare å få sjekket at elementene er iorden og spilt dem inn litt.
låter forward og ganske så kastrert fra ca. 170hz (hvis jeg skal tippe et tall) og ned.
:mesut skrev:men hun fikk hjelp fra hu frekke dattera si, som sa: "oi, det er jo det samme som kjøkkenbenken vår, pappa!"
og så pekte de på meg og lo.
akkurat som om jeg var gærn.
Det ligger en ARC VSi60 på børsen nå.RoDa skrev:Neida, tar bare bilder.
JanR skrev:En kjapp tur innom byttekongen/skammekroken sjefen i går.
Måtte jo høre litt på "benkeplatene" og BP PP. Ampen har jeg tro på, benkeplatene hørte jeg potensiale i 8)
Takk for burgeren foresten
/jan
Kyllingburger er en hit.mesut skrev:JanR skrev:En kjapp tur innom byttekongen/skammekroken sjefen i går.
Måtte jo høre litt på "benkeplatene" og BP PP. Ampen har jeg tro på, benkeplatene hørte jeg potensiale i 8)
Takk for burgeren foresten
/jan
hjemmelaga kyllingburger og pulverkaffe er sjølveste livet, janr
Da blir'n nok nøyd. Bare det å få hørene fjølene er verdt turenmesut skrev:gøtty er på tur innom om et par timer.
camper her før vi drar videre til horten imorgen.
får mekke kyllingburger til han og, vel.
bra ølmat. 8)
du kommer til horten imorra?
sees!
mesut skrev:ooojeee judaspengene er snart sløst bort, boden er full av skrap og ingen hønn i stua yyyyihhaaaa
Spørs om det er noe hold i den påstanden..... du har nok saltet ned , til ett gokjøp dukker opp- ;D ;Dmesut skrev:ooojeee judaspengene er snart sløst bort, boden er full av skrap og ingen hønn i stua yyyyihhaaaa
ssm skrev:gleder meg til å se hva som måtte dukke opp fremover i tråden din.
Mvh Espen
Jeg tror det er er sånn bakladet horn på bildet.kjoenik skrev:Hvorfor alle omveiene ???
Takk for bevertning og trivelig selskap! Smekk til meg selv for ikke å være høflig nok til å takke lit før. Kyllingburgerne var utsøkte, øl, vin, konjakk og pulverkaffe smakte godt etter kjøreturen. Fostex i benk var vel, eh litt tynt.. Konklusjonen min etter besøkene denne langhelgen, er at Nagaoka, supplert med Fostex tweeter og et habilt bass system, seiler opp som det mest aktuelle alternativet for elementet hos meg. Så får tiden vise om det blir noe av det. Skulle gjerne ha hørt det også før jeg evt går for den løsningen, men det lar seg neppe gjøre.mesut skrev:gøtty er på tur innom om et par timer.
bra ølmat. 8)
sees!
kjoenik skrev:Hvorfor alle omveiene ???
BHO skrev:Kompresjonsdrivere!!! DET er sjølveste livet.
Nå må du høre gutt! way to go ;D
gut_man skrev:Takk for bevertning og trivelig selskap! Smekk til meg selv for ikke å være høflig nok til å takke lit før. Kyllingburgerne var utsøkte, øl, vin, konjakk og pulverkaffe smakte godt etter kjøreturen. Fostex i benk var vel, eh litt tynt.. Konklusjonen min etter besøkene denne langhelgen, er at Nagaoka, supplert med Fostex tweeter og et habilt bass system, seiler opp som det mest aktuelle alternativet for elementet hos meg. Så får tiden vise om det blir noe av det. Skulle gjerne ha hørt det også før jeg evt går for den løsningen, men det lar seg neppe gjøre.mesut skrev:gøtty er på tur innom om et par timer.
bra ølmat. 8)
sees!
Ellers var det flott å se 912 på plass i hylla di igjen. Jeg må definitivt ta turen når høyttalere og vinylrigg er på plass igjen.
LMC skrev:1)
ølmage-Nagaoka bør ha dobbel bakvegg, som på sidene, for den vibrerte i den øverste delen av bakveggen ved pådrag
dette ga etter min mening noe betoning / resonnans i mellomtonen
2)
med 99db følsomhet, spørs det om 9 (vanlige) 300B watt er nok
da kan en parallell eller pp løsning være bedre
mvh
Leif
Det var det som var meningen..mesut skrev:duo-mellomhornet/driver spiller ikke høyt nok oppover slik at t500amk2 kan ta over på en behagelig måte.
kanskje dere kan teste med ta500amk2 OVER ag-diskanten igjen ;D
emokid skrev:Du må jo ha noe me'tut, mesut!
kanskje ikke såå dumtmesut skrev:flott, jeg trives best på egne stier.
du får lede rassmenigheten videre, slukjesus.
LMC skrev:kanskje ikke såå dumtmesut skrev:flott, jeg trives best på egne stier.
du får lede rassmenigheten videre, slukjesus.
mvh
Leif
Det er da lenge siden jeg foreslo Klipsch RF-83:mesut skrev:ikke lett å finne to-veis med kompresjonsdriver som dekker ca 500 og opp til 20k.
men, ja, en av høyttalerne jeg skal høre på neste i uke har kompresjonsdriver. 8)