Reparasjon av kretskort i Oslo-området?

North

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2016
Innlegg
327
Antall liker
72
Torget vurderinger
0
Jeg har en subwoofer forstarker med et feil flere hatt før meg. Der har det blitt målt og byttet komponenter på kretskort og så har ting vart i orden. Jeg har for lite kunnskap til dette selv, men er det noe sted i Oslo der kan man få utført slike reparasjoner? Jeg kan prøve få tak i skjema hvis det trengs.

Ser ikke noen feil ved første øeyekast.

(feilen er at det lyser rødt "standby" på led, men når man skal starte den så flasher det bare "on" i displayen og så blir det helt svart igjenn, den er altås ikke mulig å starte)
 

Vedlegg

North

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2016
Innlegg
327
Antall liker
72
Torget vurderinger
0
En som hade eksakt samme problem som meg hade en oppblåst konding men min maken ser helt fin ut, men det kan sikkert vare mange ting som gir samme feil. Legger ved bilde på denne uansett.
 

Vedlegg

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Innlegg
1.496
Antall liker
267
Den kondisen du peker på der ser ut til å trenge avløsning ja.

Mvh
 

North

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2016
Innlegg
327
Antall liker
72
Torget vurderinger
0
Ja men det er ikke på min forstarker det bildet der, men på en som hade eksakt samme feil som min har. Så man må nok måle for å se om den er dårlig hos meg og eller om det er noen annen i kjeden som skaper samme problem. Jeg har selv for lite kunnskap/utstyr til dette.
 

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Innlegg
1.496
Antall liker
267
Er symptomene like hadde jeg byttet samme komponent, koster lite og ingen tid brukt på feilsøking.
 

oen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2010
Innlegg
1.878
Antall liker
2.471
Sted
Portugal
Er symptomene like hadde jeg byttet samme komponent, koster lite og ingen tid brukt på feilsøking.
Du tror, men kan ikke elektronik.

Er ikke mulig å finne feil ved og se på bilder.
 

North

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2016
Innlegg
327
Antall liker
72
Torget vurderinger
0
Men som tittelen spør, kjenner du til om det er noen i Oslo området som tilbyr reparasjon?
 

oen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2010
Innlegg
1.878
Antall liker
2.471
Sted
Portugal
Men som tittelen spør, kjenner du til om det er noen i Oslo området som tilbyr reparasjon?
Hvis det er meg du spør så vet jeg ikke om noen.
Har ikke bodd i Norge på noen år.

Jeg skrev i denne tråden fordi når noen ber om hjelp med tekniske ting er det alltid noen med skrivekløe som ikke har lest spørsmålet og ikke har forutsetning for å komme med en løsning.
 
Topp Bunn