Respons lanserer The Mechanical Grounding Rack

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Racket gir en reell lydforbedring som må høres.

    Designet for å lede vibrasjonsenergien ut av komponentene gjennom racket og til gulvet, og for å forhindre overføring av vibrasjonsenergi fra underlaget og opp til komponentene.

    Hver hylleplate er designet med en treramme av massivt hardt tre. Det er frest ned og limt inn en tolags plate med viskoelastisk dempesjikt mellom, som omdanner vibrasjonsenergi til varme, i trerammen. De to lagene i platen er av forskjellige materialer med forskjellig tetthet for optimal dempeeffekt. Hver hylleplate er boltet fast i de tre kraftige aluminiumbeina uten isolasjon/demping for optimal energioverføring. Tre bein er valgt for å unngå spenninger i TMG-Racket p.g.a. ujevnt underlag.

    Hele konstruksjonen hviler på tre stk. Spiral Groove Strange Attracors føtter som fungerer som mekaniske dioder. De leder energi ut, men ikke inn. Optimalt resultat oppnås ved også å bruke Strange Attractors føtter under apparatene i TMG-Racket. Strange Attractors føttene må da plasseres direkte mellom bunnplaten på apparatene og hylleplaten i TMG-Racket.

    Racket kan leveres i finishene svart/aluminium, og bøk/aluminium. Avbildet TMG-Rack er i bøk.
    Det leveres som standard i en høyde på 75cm, og det kan brukes opp til fire hyller på denne høyden. Hyllene kan festes med forskjellige avstander i forhold til hverandre.
    Pris for avbildet firehyllers TMG-Rack i bøk er 29500,-
    Lages på bestilling, leveringstid må påregnes.

    Andervik Audio
    post@andervikaudio.no
    Tlf: 92012111

    DSC02353_1000.jpg

    DSC02338_1000.jpg
    DSC02342mod_1000.jpg
    DSC02339mod_1000.jpg
    DSC02340mod_1000.jpg
    DSC02349_1000.jpg
    DSC02359_1000.jpg
    DSC02366_1000.jpg
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Kommentarer

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Synd ifht pris, SD føtter hadde en sympatisk pris. I motsetning til mye annet innen denne hobbyen. Regner med at han synes disse nye lyder bedre. Personlig synes jeg ikke de var pene å se på sammen med racket. Ser ettermontert ut, med manglende helhet estetisk ifht resten.
    Jeg synest det er synd at du i det heletatt legger inn noe her i denne tråden, uten å finne ut mer om racket. Før du legger ut noe. Jeg synest personlig du er ute etter å skrive nedlatende om racket. Men av sympati for deg kan jeg innfomere at føttene skal være under racet og ikke oppå;),da vil du ikke se dem. Vis du ikke er en av dem som ligger gå gulvet å lytter på musikk da...;D
    Å gå på person er et gammelt triks geiren. Trenger ikke din sympati. Sålangt har jeg holdt Reidar sine kreasjoner som gode ting i sin sjanger. Skal du si noe om at meg, ta det på pm, eller hold kjeft.
    Jeg skal ta til meg at det er et gammelt triks å gå på person. Det er vel et enda eldre triks å skrive nedlatende om et produkt som en leveradør prøver å få ut på markede. Vis du leser gjennom hva du har skrevet i denne tråden, har jeg brukt nøyaktig samme ord som er skrevet i dine innlegg. Er det noen som burde holde kjeft er det vel ikke meg...;) Beklager vis du følte det som personangrep!
    Samme det. Racket blir neppe solgt i større grad anyway. Og fanatiske tilhengere gjør gjerne at folk skygger banen fra et merke. Trenger ikke beklage noe som helst.
     

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Racket er fint, for de som liker den type design, og prisen er grei, når man sammenligner med prisen på annet designer "stuff"..... smaken er som baken... hovedpoenget er vel at dette egentlig er en designergreie pakket inn i tvilsom teori, so what?? Intet er nytt under kjolen.....
    Mhp disse "mekaniske diodene" som HiEnd bransjen er så opptatt av, så er det jo besynderlig at ikke disse også er oppdaget der hvor vibrasjonsdemping virkelig betyr noe, som i maskinbransjen..... samtidig vil jeg tro at vanlige maskinsko og vibrasjonsdempere vil gjøre en minst like god jobb, til en brøkdel av prisen. De ser selvfølgelig ikke like coole ut, og kan ikke knyttes til en masse obskur teori ,- de vil bare gjøre jobben......... om vibrasjondemping forandrer eller forbedrer lyden fra en forsterker, er vel atskillig mer tvilsomt, - mildt sagt...
    Var mye synsing her;D ( Minst like god jobb ) ( Er vel atskillig mer tvilsomt )
    Vi/jeg som har prøvd maskinsko,luftslanger, strikker hengende ned fra taket, stein rack, Vet at racket med Spiral Groove føtter virker, også under komponentene.ikke minst like godt, men mye bedre. Kan bare si. Det må prøves, da er tvilen lagt til sides;D
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Spiral Grooveéne er vel essensen i det racket, de ettermonteres også flittig på høyttalerene hans, der har jeg flere bekjente med flere par Respons, som melder om, til tross for en stiv pris, gode forbedringer pga SG...

    mvh
     

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Å gå på person er et gammelt triks geiren. Trenger ikke din sympati. Sålangt har jeg holdt Reidar sine kreasjoner som gode ting i sin sjanger. Skal du si noe om at meg, ta det på pm, eller hold kjeft.
    Jeg skal ta til meg at det er et gammelt triks å gå på person. Det er vel et enda eldre triks å skrive nedlatende om et produkt som en leveradør prøver å få ut på markede. Vis du leser gjennom hva du har skrevet i denne tråden, har jeg brukt nøyaktig samme ord som er skrevet i dine innlegg. Er det noen som burde holde kjeft er det vel ikke meg...;) Beklager vis du følte det som personangrep!
    Samme det. Racket blir neppe solgt i større grad anyway. Og fanatiske tilhengere gjør gjerne at folk skygger banen fra et merke. Trenger ikke beklage noe som helst.
    Ja... Jeg og noen andre er fanatiske tilhengere av produkter som virker og kan forbedre lyden i annleggene våres. Det spiller ingen rolle for meg, hvem som har laget det. Bare det virker til sin hensikt. Du har nok rett i at det ikke blir solgt i større grad. Bare til fanatiske tilhengere som har skjønt poenget med det....;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Å gå på person er et gammelt triks geiren. Trenger ikke din sympati. Sålangt har jeg holdt Reidar sine kreasjoner som gode ting i sin sjanger. Skal du si noe om at meg, ta det på pm, eller hold kjeft.
    Jeg skal ta til meg at det er et gammelt triks å gå på person. Det er vel et enda eldre triks å skrive nedlatende om et produkt som en leveradør prøver å få ut på markede. Vis du leser gjennom hva du har skrevet i denne tråden, har jeg brukt nøyaktig samme ord som er skrevet i dine innlegg. Er det noen som burde holde kjeft er det vel ikke meg...;) Beklager vis du følte det som personangrep!
    Samme det. Racket blir neppe solgt i større grad anyway. Og fanatiske tilhengere gjør gjerne at folk skygger banen fra et merke. Trenger ikke beklage noe som helst.
    Ja... Jeg og noen andre er fanatiske tilhengere av produkter som virker og kan forbedre lyden i annleggene våres. Det spiller ingen rolle for meg, hvem som har laget det. Bare det virker til sin hensikt. Du har nok rett i at det ikke blir solgt i større grad. Bare til fanatiske tilhengere som har skjønt poenget med det....;)

    Det har du rett i. Og de føttene kan kjøpes separat, noe som gjør at en kan sette de på andre rack og få like gode vilkår ifht lyd uavhengig av Respons. Valg er alltid en fin ting
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.357
    Antall liker
    3.513
    Torget vurderinger
    49
    Mener man virkelig at et rack kan forbedre lyden ???? :confused: Den har jeg meget vanskelig for å tro på ...
    Det er ihvertfall min erfaring at enkelte komponenter låter hørbart bedre på vibrasjonsdempende underlag eller i et vibrasjonsdempende rack. Så jeg bygde mitt eget, se signaturtråden.

    Dette racket fra Respons virker sikkert også helt utmerket, men jeg skulle ønske at man sluttet å snakke om "mekaniske dioder" og lignende. Newtons lover tilsier at kraften fra racket ned i gulvet må være eksakt den samme som kraften fra gulvet og opp i racket. Det beste man kan få til er å omdanne vibrasjoner til varme i et viskoelastisk dempemateriale, men det gir samme demping i begge retninger. Det er også hva dette racket gjør. En "mekanisk diode" som bare leder vibrasjoner en vei eksisterer ikke.

    Mekaniske dioder som kun tillater rotasjon i en retning finnes riktignok, men de er hva vi vanligvis kaller en skralle.

    Vis vedlegget 346958

    Auto Press Releases - TCI Automotive - TCI® Mechanical Diode For Race Torque Converters

    Uansett hvilken vei de leder vibrasjonene virker disse som F.. ;)

    Vis vedlegget 347153 Vis vedlegget 347158 Vis vedlegget 347159 Vis vedlegget 347160
    Synes ikke dette så spesielt pent ut, men siden du har brukt flere titalls tusen på SG mener du nok at det betyr noe for lyden.
    Kunne du utdypet hva du mener med "virker som F" ?
     

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Mener man virkelig at et rack kan forbedre lyden ???? :confused: Den har jeg meget vanskelig for å tro på ...
    Det er ihvertfall min erfaring at enkelte komponenter låter hørbart bedre på vibrasjonsdempende underlag eller i et vibrasjonsdempende rack. Så jeg bygde mitt eget, se signaturtråden.

    Dette racket fra Respons virker sikkert også helt utmerket, men jeg skulle ønske at man sluttet å snakke om "mekaniske dioder" og lignende. Newtons lover tilsier at kraften fra racket ned i gulvet må være eksakt den samme som kraften fra gulvet og opp i racket. Det beste man kan få til er å omdanne vibrasjoner til varme i et viskoelastisk dempemateriale, men det gir samme demping i begge retninger. Det er også hva dette racket gjør. En "mekanisk diode" som bare leder vibrasjoner en vei eksisterer ikke.

    Mekaniske dioder som kun tillater rotasjon i en retning finnes riktignok, men de er hva vi vanligvis kaller en skralle.

    Vis vedlegget 346958

    Auto Press Releases - TCI Automotive - TCI® Mechanical Diode For Race Torque Converters

    Uansett hvilken vei de leder vibrasjonene virker disse som F.. ;)

    Vis vedlegget 347153 Vis vedlegget 347158 Vis vedlegget 347159 Vis vedlegget 347160
    Synes ikke dette så spesielt pent ut, men siden du har brukt flere titalls tusen på SG mener du nok at det betyr noe for lyden.
    Kunne du utdypet hva du mener med "virker som F" ?
    Fint er det ikke, men det låter veldig bra, jeg er ikke så opphengt i utsene, for meg er det viktigeste at det forbedrer lyden. Det letteste for meg med å utdype hva F,en står for, er at du låner deg noen SG og prøver selv, da finner du fort ut hva F,en står for....;)

    PS levrandøren er tom for SG føtter, ingen leverte dei tilbake etter lån, inkludert meg selv...;D;)
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    889
    Jeg skjønner ikke helt dem som ikke ser virkningen av vibrasjonsdemping av hifi komponenter. Det er jo bare å legge hånden på armlenet eller sofaputen ved siden av deg i lytteposisjon for å kjenne vibrasjonene lyden fra anlegget utløser. Man oppnår en mye glattere gjengivelse ved demping. Men det trenger ikke koste 30k. Kjøp noen sorbothane matter fra isolateit.com og demp selv for en mye rimeligere penge.
     

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skjønner ikke helt dem som ikke ser virkningen av vibrasjonsdemping av hifi komponenter. Det er jo bare å legge hånden på armlenet eller sofaputen ved siden av deg i lytteposisjon for å kjenne vibrasjonene lyden fra anlegget utløser. Man oppnår en mye glattere gjengivelse ved demping. Men det trenger ikke koste 30k. Kjøp noen sorbothane matter fra isolateit.com og demp selv for en mye rimeligere penge.

    Sorbothan brukte vi for 10år siden....;D Stor forskjell på et anstendigt rack og SG under komponentene.
    Vis alt handler om penger, trenger man ikke kjøpe no...;)
     
    Sist redigert:

    KoperViking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    399
    Antall liker
    415
    Sted
    Kopervik, Karmøy.
    Over 90 innlegg om et rack..;)
    Noen her må ha bonus for salg av dette..eller fritidsproblemer:confused:

    Bruk heller 30.000,- på marmorplater, edle bein, demping etc.. Eller nyt musikk:)
     

    Geiren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.03.2005
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Foten av Jotunheimen
    Torget vurderinger
    1
    Over 90 innlegg om et rack..;)
    Noen her må ha bonus for salg av dette..eller fritidsproblemer:confused:

    Bruk heller 30.000,- på marmorplater, edle bein, demping etc.. Eller nyt musikk:)
    Nå er du inne på noe vesentlig. Hvorfor skal vi bruke 30.000,- på marmorplater, edle bein, demping etc, å bære alt dette inn i huset, å bruke en hel masse tid med å stable dette opp i fritida våres. Vi kan jo bare kjøpe ferdig utprøvd rack til 29.500,- og nyte musikken, bonusen er da spart 500,- ;)
     
    Sist redigert:

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.592
    Sted
    Stavanger
    Over 90 innlegg om et rack..;)
    Noen her må ha bonus for salg av dette..eller fritidsproblemer:confused:

    Bruk heller 30.000,- på marmorplater, edle bein, demping etc.. Eller nyt musikk:)
    Nå er du inne på noe vesentlig. Hvorfor skal vi bruke 30.000,- på på marmorplater, edle bein, demping etc, å bære alt dette inn i huset, å bruke en hel masse tid med å stable dette opp i fritida våres. Vi kan jo bare kjøpe ferdig utprøvd rack til 29.500,- og nyte musikken, bonusen er da spart 500,- ;)
    Og kanskje fordi det er i vår interesse å snakke om disse ting på et HiFi forum med stor fokus på utstyr.
    Det blir litt som å si 'det smarteste er nok å kjøpe en halvfabrikata motorbåt' på et entusiastforum for seilbåter....
     

    chris33

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.02.2011
    Innlegg
    166
    Antall liker
    31
    Sted
    Østlandet
    Hei, par kjappe spørsmål om det med vibrering og lyd. Dersom man vrir med klokka, blir lydkvaliteten merkbart forringet etterhvert som volumet og vibrasjonene øker?

    Hva om man plasserer dac, effekt og pre på en vibrerende flate og tester blindt?

    Forøvrig ett veldig pent rack som jeg håper og tror har noe for seg lydmessig og.
     

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.993
    Antall liker
    1.807
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Jeg har købt fødder der leder vibrationer væk og det giver en bedre lyd. Meget bedre. Hvis det rack gør det samme, vil det vel også give en bedre lyd.
    Jeg har bare købt apparater, der spiller som de skal skal fra producenten
    Jeg synes den bemærkning virker lidt dumsmart eller er det bare for at være sjov?
    Nu fungerer dine apparater vel ikke anderledes end andre produkter, med hensyn til, at apparatet opfanger vibrationer fra luften, som så påvirker lyden negativt.
    Har du prøvet at fjerne vibrationer i dine apparater, ellers kan du lige som om ikke rigtig udtale dig. Jeg har prøvet og jeg blev forbløffet over det gode resultat det gav.
     

    sigma 6

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    111
    Antall liker
    36
    Jeg har købt fødder der leder vibrationer væk og det giver en bedre lyd. Meget bedre. Hvis det rack gør det samme, vil det vel også give en bedre lyd.
    Jeg har bare købt apparater, der spiller som de skal skal fra producenten
    Jeg synes den bemærkning virker lidt dumsmart eller er det bare for at være sjov?
    Nu fungerer dine apparater vel ikke anderledes end andre produkter, med hensyn til, at apparatet opfanger vibrationer fra luften, som så påvirker lyden negativt.
    Har du prøvet at fjerne vibrationer i dine apparater, ellers kan du lige som om ikke rigtig udtale dig. Jeg har prøvet og jeg blev forbløffet over det gode resultat det gav.
    Ja. Jeg har prøvet med sd fødder, feet of silence, forskellige underlag. Det eneste apparat der lukrerer på det, er min grammofon og mine højttalere. Der er OVERHOVEDET ingen forskel på de andre. Heller ikke på min ARC ref 5.
    Og når du modsiger en producent som f.eks Pass Labs, så er det da dig der er dumsmart! Men du ved selvfølgelig bedre?
     
    Sist redigert:

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.993
    Antall liker
    1.807
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Og når Pass Labs siger noget, så skal man rette ind?

    Ikke prøve selv men bare lytte til Pass Labs...

    SD feet og Feet of Silence isolerer for vibrationer, imedens dem jeg er gået over til, nemlig 3D-Audio og Ansuz leder vibrationer væk fra apparatet.

    Jeg har også prøvet forskellige hylder med forskellig resultater. Stavlimet bøg er godt samt Birkekrydsfiner.

    Jeg har skam SD feet liggende i flere udgaver. Holfi feed. Ringmatt osv.
     

    sigma 6

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    111
    Antall liker
    36
    Hvis ikke et apparat spiller ordenligt i et almindeligt miljø, gider jeg ikke ha' noget med det at gøre.
    Det er fint at købe et pænt rack til mange penge. Men hvorfor skal man sige at lyden bliver bedre? Hvis du køber et dyrt designer spisebord, smager maden da heller ikke bedre. Jeg har også nogle cones som skulle overføre vibrationer. Jeg kunne ikke høre forskel, og det er der ingen hjemme hos mig der har kunnet.
    At du kan høre forskel, er jo fint nok. Lige et citat fra den hifiklub du er medlem af ;-)

    "Det viste sig at vi havde lyttet på klubbens Sonyafspiller direkte i alle de foregåendetests! Der var kollektivt røde ører for vi havde jo alle hørt forskelle mellem kablerne,referenten inkluderet"
     

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.993
    Antall liker
    1.807
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Jeg gider så godt lige gøre det ekstra at give apparatet de bedste betingelser, så længe det er en god hørbar forbedring og den er pengene værd for mig.
    Som altid er det vigtigt med at der er styr på det hele, når man sammenligner lyden. Jeg udtaler mig om med hensyn til fødder, hvad jeg selv har erfaret hjemme.
    Test i en klub, hvor der snakkes og der er for kort tid, vægter jeg ikke højt.
    Jeg har valgt at bygge en hylde til mit anlæg selv, men det løber skam op også, hvis man bruger dyre fødder, der så giver det der ekstra, jeg ikke vil undvære. Roen. Afstresningen. Lyden.
     
    Sist redigert:

    KoperViking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    399
    Antall liker
    415
    Sted
    Kopervik, Karmøy.
    Over 90 innlegg om et rack..;)
    Noen her må ha bonus for salg av dette..eller fritidsproblemer:confused:

    Bruk heller 30.000,- på marmorplater, edle bein, demping etc.. Eller nyt musikk:)
    Nå er du inne på noe vesentlig. Hvorfor skal vi bruke 30.000,- på på marmorplater, edle bein, demping etc, å bære alt dette inn i huset, å bruke en hel masse tid med å stable dette opp i fritida våres. Vi kan jo bare kjøpe ferdig utprøvd rack til 29.500,- og nyte musikken, bonusen er da spart 500,- ;)
    Og kanskje fordi det er i vår interesse å snakke om disse ting på et HiFi forum med stor fokus på utstyr.
    Det blir litt som å si 'det smarteste er nok å kjøpe en halvfabrikata motorbåt' på et entusiastforum for seilbåter....
    Angående "vår interresse", stort fokus på utstyr er jeg enig med deg/"dere". Det er fokus på et "eksklusivt" ferdigstabla rack som jeg synes er morsomt..;)

    Det blir litt som si "det smarteste er nok å kjøpe en oppskrytt motorbåt" på et entusiastforum for halvfabrikata havseilere....
    -Bare for å bruke din elendige sammenligning.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Andervik Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
347
Link til alle artikler
88
Andervik Audio sine annonser
Bransjenyheter
The best class D amplifier I`ve heard. Mola Mola`s Perca amplifier is a total charmer

The best class D amplifier I`ve heard. Mola Mola`s Perca amplifier is a total charmer

  • 2
Move over class A and A/B. This Mola Mola class D amp is a knockout. Dette er Audiophiliac og Steve Guttenbergs punchline etter å ha testet Mola Mola Perca forsterkeren. Du kan se hele youtube...
Fortsett
Bransjenyheter
En teknologisk triumf. At Perca koster under 100 000 kroner er nesten utrolig. Lyd & Bilde

En teknologisk triumf. At Perca koster under 100 000 kroner er nesten utrolig. Lyd & Bilde

  • 6
Konklusjon: Mola Mola Perca er noe av det åpneste, mest vellydende du noensinne vil høre blant effektforsterkere. At Perca koster under 100 000 kroner er nesten utrolig. Lyd & Bilde har testet...
Fortsett
Bransjenyheter
"DIAMOND AWARD for unparalleled excellence" skriver Audiokey Reviews om Mola Mola Kula integrert

"DIAMOND AWARD for unparalleled excellence" skriver Audiokey Reviews om Mola Mola Kula integrert

  • 1
The Mola Mola Kula integrated amplifier is, to our ears, a state of the art in one box amplification solution. The rich midrange, the perfectly articulated and controlled bass, along with the...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til prøvelytting av Respons Jussi nå og i hele påsken

Velkommen til prøvelytting av Respons Jussi nå og i hele påsken

  • 0
Respons og Reidar Perssons nyeste design Jussi er igjen på lager og tilgjengelig for prøvlytting nå og i hele påsken inkludert helligdagene. Ta gjerne kontakt for å avtale prøvelytting eller bare...
Fortsett
Bransjenyheter
Mola Mola Perca effektforsterker får strålende omtale av Dean Waters i Positive Feedback sin helt ferske test

Mola Mola Perca effektforsterker får strålende omtale av Dean Waters i Positive Feedback sin helt ferske test

  • 3
To say that I'd never heard a class D sound so pure would be an understatement. I can't recall having heard any amplifier sound this pure and, more importantly, musical. Les hele testen her: Perca...
Fortsett
Bransjenyheter
Mola Mola Lupe riaa testet i Stereophile

Mola Mola Lupe riaa testet i Stereophile

  • 0
Strålende omtale av Lupe i siste Stereophile: At $9850, its price is high, but the Lupe delivers performance that matches up well with even more costly alternatives. The versatility it offers is...
Fortsett
Topp Bunn