Godt å se at du valgte riktig olje
Jeg husker ikke helt hvor mye jeg tørket av, men det er viktig å ikke vente for lenge før du tørker. Jeg mener å huske at jeg brukte en nal på skaft for å fjerne overskudsoljen.
Mitt forslag, Electrocompaniet AW 120 eller spar til AW180.Pr nå. Ca 10 lapper
Er det jeg har fått med meg også.Får mange rosende ord Coda.
Blir for kostbare X.Du skulle prøvd Heed blokkene.. lydmessig ville du nok fått et sjokk.. men i 120db klassen vil de nok ikke holde![]()
Prøver gjerne. Er vel et hakk rimelige de enn NCore.. Jævlig dumt at jeg ikke er flink med metall eller loddebolt.Når jeg får slengt i sammen AMS 1000 så kan du jo prøve en eller to slike.
Men de kommer ikke før i neste måned.
Absolutt NULL viftestøy hvis du bytter orginalviftene med noctuavifter. Gjort det på to amper. Hører ikke ett kvekk fra de, men kjøler nok okke somCTS-en her på torget tenkte du på? Har hatt lillebroren til den. Kjempeforsterker det. Jonas, men har for mye viftestøy.
De imponerer stort de AMS-1000, bruker en brokoblet til hver på Infinity tårna nå.Når jeg får slengt i sammen AMS 1000 så kan du jo prøve en eller to slike.
Regner med det ja, men relativt greit å skaffe nytt kort bak med bare inngang. PIP BBY kalles deDen som ligger ute har dsp modul. Regner med at det vil tvinge gjennom en adda, uten at jeg vet om det er slik. Vet du, johoo
Godt å høre, jeg får 4 brokoblet og en i stereo.De imponerer stort de AMS-1000, bruker en brokoblet til hver på Infinity tårna nå.Når jeg får slengt i sammen AMS 1000 så kan du jo prøve en eller to slike.
Dette er spansk for meg... Jeg har aldri gjort noe som helst under lokket på en forsterker. Lydmessig så var ivertfall den CTs600 jeg hadde svært god.Regner med det ja, men relativt greit å skaffe nytt kort bak med bare inngang. PIP BBY kalles deDen som ligger ute har dsp modul. Regner med at det vil tvinge gjennom en adda, uten at jeg vet om det er slik. Vet du, johoo