Spent på hva det her har å si for jbl,revel osv...
Du spiller med høyeste kvalitet,men du får ikke gjort noe med settingen mens du spiller på streamer.Sitter å spiller musikk nå fra Cambridge med Spotify som jeg styrer fra mobilen.
Ser på mobil at jeg kan spille av i extreem quality. But not avalible when pløying from device.
Noen som vet hvordan jeg sjekker at jeg spiller med den høyeste kvaliteten på Cambridge streameren?
Jo jeg koser meg veldig for tiden på lytteromet. Synes det er kvaliteter her som virkelig gjør noe for meg. Helt perfekt er det ikke, men det er såpass bra at jeg kan høre på musikk.Ser hjemmekoselig ut, Retep. Misunner deg all plassen du har bak HT.
Bruker du de slemme subene til all musikklytting?
Ellers fascinerende å stikke innom tråden og ser at akustiske tiltak forandrer seg støtt og stadig. Går ut fra at du måler grundig og regner deg frem til resultatene hver gang. Hva er så grunnen til all denne stadige forandringen?
Ja jeg synes det jeg også.De er goe di der ASRene !
Ok, det var godt det var slik.Du spiller med høyeste kvalitet,men du får ikke gjort noe med settingen mens du spiller på streamer.Sitter å spiller musikk nå fra Cambridge med Spotify som jeg styrer fra mobilen.
Ser på mobil at jeg kan spille av i extreem quality. But not avalible when pløying from device.
Noen som vet hvordan jeg sjekker at jeg spiller med den høyeste kvaliteten på Cambridge streameren?
O
Kjøpte ikke du en Antimode Dualcore igjen da ?Er relativt fornøyd med situasjonen nå. Er noen småting jeg må finne ut av. Kluet er den 70hz bølgen min. Den må noe ned på en eller annen måte. Den letteste måten er nok tilbake til pc og Jriver...
Får se om det dukker opp noen kroner fra salg av Wyred 4Sound etterhvert.
Ok , skjønner.Jo. Men solgte den igjen. Synes dac delen i w4s var bedre. Og på den tida fungerte pc slik den skulle.
Blir nok til å enten få ny pc. Eller å kjøpe Dirac boks. Evnt pc og Dirac.
Men har litt lysst på Dirac mellom dac og forsterker, slik at jeg får Dirac korresjon på alle komponenter tilkoblet dac.
Får se litt hva som kommer inn ac kroner etterhvert. Mulig det blir men gode kjøp på komplett på svart fredag.
Jeg vil nå si at du er mye bedre tjent med en HTPC. For det første er en slik maskin mer stabil fordi man ikke får disse bloatware programmene med som når du kjøper en ferdig laptop/PC. Man bruker bare en ren installasjon av windows og da har man full kontroll. Også enkelt å reinstallere windows hvis det noen gang skulle være behov for det.Skal jeg ha pc igjen, så blir det laptop.
Det kreves jo ikke rare laptopen til å bruke til surfing, måling, skrive osv. Så da er det bare å kjøpe en slik brukt i tillegg. En brukt med stabile Windows 7 vil ikke koste mye.Ser den
Men én htpc er vanskelig å ta med rundt til folk..
mac mini streamer ikke lyd i HD, så som avspilling av blu-ray er det ikke å anbefalle.Hvorfor ikke en Mac mini Retep? Min 2011 utgave står på 24/7, støyer minimalt, mulighet for Amarra med iRC (Dirac), er dønn stabil og ikke minst hendig å ta med seg om du ønsker det. Kjøp en brukt til 3-5 lapper så er du igang.
Fjernstyres enkelt med f. eks en iPad.
Tommy
Du får ikke kjøpt en ferdig HTPC av høy kvalitet fra komplett o.l. Det blir et custom produkt som enten må bygges selv, bygges av noen du kjenner eller ta kontakt med noen som bygger mot betaling. Jeg kjenner til noen i sistnevnte gruppe, men vet ikke hva du har råd til.Nyttige og nyttige. For meg som har enda mindre peiling på pc enn jeg har på verktøy. Så hjelper det lite å komme med tips om dønn stabil, osv. Jeg trenger en link til en pc Htpc som jeg kan kjøpe.
Ser komplett feks har noen ferdige delepc man må sette sammen.
Jeg kan ikke gå på nett å bestille kabinett en plass, hovedkort, skjermkort pluss alt det andre.
Må ha ferdig link til alt.
Blir ikke handling med det første uansett. Sparekonto er tombola