Nå låter det meget godt hos deg Peter så jeg kan ikke skjønne annet enn at Julebordet må havne hos jonas
Bassen forrige gang jeg var der var i typisk SVS tube stil, mye i bunn i stort sett 1-tone bass. Nå er det detaljering og akkurat en passe dose impact i sofaen når det skal være det. Snakk om å klare å pinpointe bassen med den rette følelsen - du har jobbet mye med dette og har fått resultater selv med subbere i en lav prisklasse.
Stereobiten låter knallbra, nå er du kvitt Klipch lyden (ja jeg likte den dårlig) med ett bunnfast stereoperspektiv, dybde og bass som kan få voksne menn med mindre rom til å gråte en skvett. Har sagt det tidligere og sier det igjen at det skal mye til uansett høytalere å ikke klare å maxe ut sitt fulle potensiale i det rommet der, når det i tillegg jobbes så hardt med intergreringen og kunnskapene er der er det jo (nesten) ingen grenser for hvor bra det kan bli. Kino biten med Atmos i spissen er også blitt 10 gangeren bedre, nå er det liv i alle kanalene samtidig som det er mulighet å spille opp på kinonivå uten å bli sliten i ørene og Atmos biten er også bare helt rått både i upmixeren og som native avspilling. Litt mere jobbing med lyden fra centeren så er du helt i mål her også.
Nå vi også er i gang med å ordne hd basert avspilling av filmer vil jo det også gi en ekstra piff i oppsettet, takk for demo meget morsomt!!