Hva, savner du de ja. Det er som jeg pleier å si. Har man først fått ihus et par Triangle, så er det utrolig vanskelig å klare seg uten. Jeg gjør ikke det. Så jeg drømmer om et par Magellan Cello eller QuatourGode nyheter da. Savner mine quartet
Ja, litt... US-pressinger på Megaforce er jo litt kostbart, men har jo sett verre. Det er jo det kuleste, men jeg tviler på at Holland-pressinger fra Roadrunner/Music For Nations låter nevneverdig dårligere. De er lavere priset. Jeg har Roadrunner/MFN av de tre første, hollandsk Elektra av Justice, og hollandsk Vertigo av Black Album. Tør ikke si om de er fra den første stamperen/matrisen, men de er i alle fall fra utgivelsesåret. ALT blir jo listet som førstepressing av selgere.Blitt kostbare disse tidl albumene i første press, handlet på nett?Den har jeg faktisk fått tak i. Leter etter de 4 tidligere på førstepress.
...eller få feriepenger til formålet..!Akkurat nå kjenner jeg virkelig savnet og suget etter de her.. Fy fyttigrisen hvor jeg angrer på at jeg solgte de..
Vis vedlegget 445488
Men men man må jo ha drømmer ikkesant?
Det er noe greier som er oppe i lufta også.........fly heter det, så leier dere bil.Hehe. Ja kanskje det. Får se om dama vil kjøre til Italia...
Snakket vi ikke om dette for noen innlegg siden?Når vi snakker om Metallica og vinyl. Hvilken utgave av de 4 første er verdt å ha? Noen pressinger som er bedre enn andre?
Jeg har ingen problemer med å stole på selgere som scorer 99 prosent eller bedre. Alle kjøp jeg har gjort på Discogs har ankommet raskt og i den stand de er oppgitt. Ingen grunn til å være bekymret for det hvis ikke selgeren har en score som er lavere enn 98 prosent.Regnet med det. Men da er det jo svært vanskelig å finne ut hvilken utgave man kjøper.. Man blir rett og slett nødt til å stole på en selger på feks discogs..
Kanskje en kunde har opplevd å ikke få varen sin, en annen er misfornøyd med gradering eller forsendelse. Det skal ikke så mye til for å falle under 99,5 prosent. I dag tok jeg sjansen på en med 98,9 prosent. Føler meg likevel trygg på at det går bra, det var den eneste som kunne levere varen. Kan jo gå galt, men da har jeg isåfall kun tapt 380 kroner som jeg vil forlange tilbake via PayPal. Og går ikke det så gir jeg faen, det dreier seg om noen hundrelapper. Men enn sålenge lever jeg i en klokketro på at objektet dukker opp i Kopervik ganske kjapt. Kjøpte med registrert forsendelse, så jeg har nok et sporingsnummer i løpet av dagen eller morgendagen.Er det under 99,5 for en selger med bare noen hundre feedbacks pleier jeg å gå inn og lese noen av de siste negative, for å få et inntrykk.
Det pleier ofte å gå på gradering og forsendelse, og ikke så mye på feil pressinger, etc. Tror det er mange som ikke er så interessert i akkurat det, med mindre det er snakk om helt spesielle ting.
Mja... €50 for en gammel plate fra åttitallet er jo ikke småpenger, men jeg hadde mye heller kjøpt det enn å legge igjen 3-400 hos platekompaniet for en ny reissue.Blir nok til at jeg handler platene brukt ja. Det er som dere sier småpenger det er snakk om.
Akkurat i pm11s3 så sitter det etter ryktene ( tester på nett) en svært god RIIA. Men skjønner hva du mener.Sitter helt sikkert en grei en i den.
Men tror ikke du skal opp i mange laken før du har en som er bedre.
Det er jo ikke der pengene blir lagt i en amp.
Men det har vell kommet seg de siste åra pga att folk ønsker seg platespiller.
Heisann, nei hadde en dårlig dag igår og ikke mye bedre idag. Så kommer meg ikke opp og ned trappa.Fikk du prøvd Mogadishu Blues fra Black Hawk Down? Hvordan opplevde du det rundt 1 min 24 sek?
Edit: steiost burde prøve den, men pass på glassene oppe
Det hørtes jo ikke spesielt bra ut, Ta det når du kvikner til igjen - god bedringHeisann, nei hadde en dårlig dag igår og ikke mye bedre idag. Så kommer meg ikke opp og ned trappa.Fikk du prøvd Mogadishu Blues fra Black Hawk Down? Hvordan opplevde du det rundt 1 min 24 sek?
Edit: steiost burde prøve den, men pass på glassene oppe