Da får du en i hvert hjørne? Jeg vurderer å teste med en tube i hvert hjørne, men vet ikke om det blir så mye annerledes enn sånn som jeg har det nå.Jepp ultra uten dsp. Den skal testes i høyre hjørne bak. Eller jeg bytter plass på den og pci 2531 plus
Blir subb nr 4 så da har jeg til alle hjørne i rommet.Grattis
Blir nok knall med enda en sub ja !
Jeg har også lagt merke til at det er litt opp og ned om jeg foretrekker eq eller ikke. Men det kommer vel mest an på hvilken plater man spiller vil jeg tro.
Stemmer det, en i hvert hjørne. Så får man se hvor de ener opp plasseringsmessig. Jeg setter den siste der den låter best. Håper jo på det blir i hjørnet, men det vet man ikke før man har testet.Da får du en i hvert hjørne? Jeg vurderer å teste med en tube i hvert hjørne, men vet ikke om det blir så mye annerledes enn sånn som jeg har det nå.Jepp ultra uten dsp. Den skal testes i høyre hjørne bak. Eller jeg bytter plass på den og pci 2531 plus
Absolutt interessant med en slik boks ja..Blir subb nr 4 så da har jeg til alle hjørne i rommet.Grattis
Blir nok knall med enda en sub ja !
Jeg har også lagt merke til at det er litt opp og ned om jeg foretrekker eq eller ikke. Men det kommer vel mest an på hvilken plater man spiller vil jeg tro.
Spillte en del plater igår og jeg foretrakk definitivt å spille med EQ igår. Var innom flere sjangre, nå er det ikke store utslag jeg har på EQ, så bare litt krydder. Synes ikke den degraderer lyden noe. Slik som "alle" sier at en slik komponent gjør.
Du kan kjøpe 1989-reissuen fra Vertigo med "spaceship"-/"UFO"-labler. Den er presset med masteren fra Megaforce US-pressingen fra 1983 (MASTERDISK i deadwax-en) og låter bra. bare pass på at du får riktig utgave. Masse duste-listing der ute.Sitter å ser etter Kill Em All på vinyl. Mangler kun denne nå, men fyttigrisen for noen priser utgivelsen fra Megaforce Records ligger på. Så det blir nok en Music For Nations utgivelse på meg.
Frykter lang dag på jobben idag. Biff weekend -30% på det meste av biff. Utenom det hengemørna kjøttet vårt. Pleier å bli hektisk. Men da flyr tiden avgårde raskt. Så jeg kommer meg hjem til platene mine. Tok en visuell vurdering på de til frokosten, og de ser svært bra ut. De picture LP er vanskelig å vurdere visuellt synes jeg. Så er spent på de. Metallica kommer nok til å henge på veggen tenker jeg. Ikke i ramme, men i plastlomme med borrelås slik at jeg enkelt kan ta de ned å spille de.
Picture discs er ikke spillbare overhode, så det er grei skuring.Kjenner det lugger litt i magen med å kjøpe en plate i VG standard. Er bekymret for mye hakk ol. De picturediscene jeg fikk nylig er rett og slett ikke spillbare. Så de blir nok å finne på veggen fremover.
Jeg har en 2001-repress fra Roadrunner som en selger hadde listet feil da jeg trodde jeg hadde kjøpt en av de andre. Den kan du få, hvis vi finner en passende overleveringsmetode. Frakten med posten ville vel koste ca. like mye som å kjøpe en på Discogs.Du får selge en av de til meg da Dazed.
Ikke helt enig i det, De 4 Nightwish platene ( 4 doble ) er helt klart spillbare og låter tøft som fyttirakker`n spesiellt Wishmaster plata er rett og slett svært bra,Picture discs er ikke spillbare overhode, så det er grei skuring.Kjenner det lugger litt i magen med å kjøpe en plate i VG standard. Er bekymret for mye hakk ol. De picturediscene jeg fikk nylig er rett og slett ikke spillbare. Så de blir nok å finne på veggen fremover.
VG+ skal være helt flott å spille, de, men problemet er at mange graderer alt for snilt.
Dessverre ikke, men det kan jo hende noen i nærheten her skal, ellers skal jeg huske på å ta vare på esken neste gang jeg får en plate i posten, så kan jeg sende den til deg. Ser ikke ut som portoen blir så ille som jeg fryktet. (Jeg tenkte 160-kroners Norgespakke, jeg.)Skal du på Horten messa Dazed? Om ikke er nok posten beste metode.
Jeg kjøpte en Nightwish på picturedisc ved en feiltakelse (Dark Passion Play, tror jeg), og som alle andre jeg har vært borti hadde den et støygulv som ikke liknet grisen. Ga den bort og kjøpte ny på svart vinyl.Ikke helt enig i det, De 4 Nightwish platene ( 4 doble ) er helt klart spillbare og låter tøft som fyttirakker`n spesiellt Wishmaster plata er rett og slett svært bra,Picture discs er ikke spillbare overhode, så det er grei skuring.Kjenner det lugger litt i magen med å kjøpe en plate i VG standard. Er bekymret for mye hakk ol. De picturediscene jeg fikk nylig er rett og slett ikke spillbare. Så de blir nok å finne på veggen fremover.
VG+ skal være helt flott å spille, de, men problemet er at mange graderer alt for snilt.
Skal høre på den senere O. Akkurat nå booker det av Black Sabbath her. Perfekt lyd neida. Men satan så morsomtDenne teksten passer bra til deg,Peter
O
Er nok den samme samleboksen jeg har tenker jeg, The Ozzy Osbourne years. Veldig mye bra på den, tre cd'er tettpakket med de beste låtene.Tenkte jo at jeg måtte ha noe på vinyl også.
Har en samleboks på cd. Black Sabbath, the Ozzy years. Men morsomt å ha litt på vinyl.
Sabbath er helt konge, nesten vanskelig å fatte hvor gode de egentlig var på det de dreiv med.Satan nakkehårene reiser seg! Black Sabbath låten er så vanvittig fet!! Fy dette ER morro
Anbefaler den boksen der ja. Mye bra som du sier og lyden var slettes ikke ille. Bittelitt tynn lyd kanskje, så måtte dra opp bassen bittelitt. Er vel ikke så uvanlig det på eldre musikk.^Ser ut som det er mye bra på den der, har vurdert den selv også. Men har en veldig bra Sabbath-samle sak på CD så tenker jeg heller satser på hovedkatalogen på vinyl. Uansett trår man aldri feil med Sabbath.
Mye sannhet i det, er mye bra fra Black Sabbath. Husker mutter'n ikke var helt glad når jeg oppdaget de og kom hjem med første kassetten.Syns egentlig de seks første albumene føles som best of plater
En mann av få ord. Jo musikk har alltid vert med meg på en eller annen måte. Og det kommer den nok til å gjøre hele veien også.Denne teksten passer bra til deg,Peter
O
Nei, virker som eldre rock o.s.v. kan ha mindre bass, men samtidig på en måte låter "klarere" og har en mer mellomtonefokusert lyd. Noe som IMO kler gitarbasert musikk veldig bra.Anbefaler den boksen der ja. Mye bra som du sier og lyden var slettes ikke ille. Bittelitt tynn lyd kanskje, så måtte dra opp bassen bittelitt. Er vel ikke så uvanlig det på eldre musikk.^Ser ut som det er mye bra på den der, har vurdert den selv også. Men har en veldig bra Sabbath-samle sak på CD så tenker jeg heller satser på hovedkatalogen på vinyl. Uansett trår man aldri feil med Sabbath.