Ellers så må jeg få skryte litt av både kunnskap og sørvise fra Marantz UK.
Har hatt store problemer med å kunne lytte til musikk fra kilder tilkoblet marantzen digitalt, og spes hdmi. Når projectoren har ver avslått. Alt har fungert smertefritt når den har vert på. Jeg har rota rundt i menyene på både reciver, pc og projector. Ikke F om jeg har funnet riktig kombinasjon av innstillinger. Så sendte en epost til Marantz UK igår på vei hjem. Et par timer senere fikk jeg svar. Der lurte personen på om jeg kunne sende et svar når jeg var hjemme. Og legge ved tlfnr. Vel jeg gjorde det. 6min senere RINGER han meg opp og vi går igjennom innstillingene. Han gav beskjed om å gjøre ditt og datt. Ta ut hdmi kabelen fra reciver, trøkke litt i menyene til reciver og projector. Slå av reciver vente litt, koble hdmi tilbake og slå den på igjen. Med projectoren påslått.
Hva han fant ut og hvorfor han anbefalte det han gjorde, vet jeg ikke, men nå har jeg lyd uten å måtte ha på bilde.
Helt suverent. Virka som om denne karen hadde litt peiling.
Vi snakket en del utenom det han hjalp meg med. Menst reciver var avslått. Og det endte opp med at han ville se bilder av kinoen. Litt morsomt. En kar som faktisk var genuint intr. Fikk svar fra han inatt.
Helt utrolig bra sørvice.